کد خبر : 1969512 | 09 مهر 1402 ساعت 18:47 | 24.5K بازدید | 54 دیدگاه

فقط بازنشستگی سایمون هوپر دلشان را خنک می‌کند

ادامه خشم لیورپول: این داور تاتنهامی دوآتشه است!

رایان بابل، ستاره سابق لیورپول، در اعتراض به داور دیدار دیشب این تیم مقابل تاتنهام و اشتباهاتش تصویری منتشر کرد و سایمون هوپر را هوادار تاتنهام دانست.

ادامه خشم لیورپول: این داور تاتنهامی دوآتشه است!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-1 لیورپول در دیدار دیشب این تیم مقابل تاتنهام که با جنجال‌ها و اشتباهات عجیب داوری همراه بود خشم لیورپولی‌ها هنوز فروکش نکرده است.

در کنار بازیکنان و کادر فنی و هواداران لیورپول، ستاره‌های سابق این تیم هم به شدت علیه داوران مسابقه موضع گرفته و انواع و اقسام اتهام‌ها را به آنها منسوب کرده‌اند. رایان بابل یکی از ستاره‌های سابق لیورپول است که انتقادی تند و گزنده علیه سایمون هوپر، داور مسابقه، مطرح کرد.

بعد از بازی دیشب اتحادیه فوتبال انگلیس پذیرفت که گل لوئیس دیاز در نیمه اول که آفساید اعلام شد و پذیرفته نشد در شرایط درست به ثمر رسیده است. اما این عذرخواهی نتوانسته به خشم لیورپولی‌ها پایان دهد. همچنان که یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت عذرخواهی به درد ما نمی‌خورد!

رایان بابل امروز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) عکسی فوتوشاپ شده از سایمون هوپر، داور بازی، منتشر کرد که او را با پیراهن تاتنهام در حال داوری نشان می‌داد. بابل در پست خود نوشت: "باید به بازیکنان لیورپول اجازه داده شود این عکس را منتشر کنند".

1934004

در زمان به ثمر رسیدن گل مردود لوئیس دیاز، لیورپول 10 نفره بود و اگر این گل پذیرفته می‌شد شاگردان کلوپ از حریف‌شان پیش می‌افتادند و چه بسا بازی شرایطی به کلی متفاوت پیدا می‌کرد. خشم لیورپولی‌ها این است که چرا تصمیم اشتباه کمک‌داور و پرچم غلط او توسط وی‌ای‌آر تصحیح نشده است. امروز خبر رسید که داوران ویدیویی مسابقه از طرف کمیته داوران محروم شده‌اند.

دیدگاه‌ها