کد خبر : 1969514 | 09 مهر 1402 ساعت 18:57 | 18.7K بازدید | 8 دیدگاه

سایپا 2- آبی پوشان صفر؛

لیگ یک/ صدر جدول برای قهرمان لیگ برتر!

نارنجی‌های پایتخت موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل آبی پوشان جنوب شدند.

لیگ یک/ صدر جدول برای قهرمان لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته پنجم لیگ یک فوتبال ایران، تیم سایپا تهران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم آبی پوشان جنوب ملاثانی رفت که قضاوت این بازی را مسعود فرح‌نیا برعهده داشت.

نیما علیپور، رضا فرجی، محمدرضا شیرزادی، محمدحسین خسروی، پوریا بالی لاشک، سید محمدطاها طباطبایی بافقی، پویا گلدوست گلستان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی و رضا مغانلو 11 بازیکن آغاز کننده بازی برای سایپا بودند که مهدی حسینی نسب از ابتدا برابر آبی پوشان جنوب به کار گرفته بود.

علی کردانی، علی حمودی، ادریس رحمانی، وحید نامداری، رضا آنتیک، محمود صالحی، علی فاتح، امیرحسین نشاط‌جو، امید صیدالی، آرش داجلیری و ابوالفضل بابادی عکاشه نیز نفرات اصلی آبی پوشان جنوب ملاثانی بودند که مقابل سایپا از ابتدا به زمین رفتند.

در نیمه اول دو تیم نمایش پایاپای داشتند و موقعیت‌های کمی روی دروازه‌ها شکل گرفت که البته سایپا یک گل در لحظات پایانی زد، اما در نیمه دوم شکل بازی متفاوت بود و نارنجی پوشان توانستند با نمایش کاملا برتر نسبت به حریف خود به سه امتیاز مهم دست پیدا کنند.

1934007

سایپا در دقیقه 2+45 روی ارسال احسان جودکی و ضربه سر پویا گلدوست به گل اول دست پیدا کرد که در نیمه دوم، آبی پوشان جنوب ملاثانی جلو کشیدند و به دنبال زدن گل تساوی بودند ولی شاگردان حسینی نسب توانستند یک گل دیگر بزنند.

1934005

نارنجی پوشان که ضدحملات خطرناکی داشتند، با استفاده از همین تاکتیک یک موقعیت جدی به وجود آوردند که داور یک خطای مشکوک به پنالتی روی علی صفری اعلام نکرد و بازی ادامه یافت تا همین فرصت را رضا مغانلو با شوت محکم تبدیل به گل کند.

1934006

در نهایت، قهرمان سابق لیگ برتر توانست با کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل آبی پوشان جنوب ملاثانی به چهارمین پیروزی در این فصل دست پیدا کند تا 13 امتیازی شود و بالاتر از مس سونگون در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها