کد خبر : 1969520 | 09 مهر 1402 ساعت 19:26 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

پایان حواشی: ستاره ناپولی دلخوری را کنار گذاشت

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، با انتشار بیانیه‌ای به شهر و مردم ناپولی ابراز علاقه کرد و نشان داد که دیگر کدورتی وجود ندارد.

پایان حواشی: ستاره ناپولی دلخوری را کنار گذاشت

به گزارش “ورزش سه”، بعد از انتشار دو ویدیوی تحقیرآمیز در حساب رسمی باشگاه ناپولی از اوسیمن، شایعات زیادی مبنی بر علاقه او به ترک ناپولی به گوش رسید، به خصوص بعد از اینکه وکیلش باشگاه ناپولی را تهدید به شکایت کرد. بعد از آن هم باشگاه ناپولی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصدی برای آزار یا تحقیر بازیکن تیمش نداشته است اما از این بازیکن نیجریه‌ای عذرخواهی هم نکرد.

1934014

حالا اوسیمن در بیانیه‌ای به همه این حواشی پایان داده و به نظر می‌رسد تمایل به مصالحه‌جویی با باشگاه و طرفدارنش دارد، او در این بیانیه گفته است: "آمدن به شهر ناپل در سال ۲۰۲۰ تصمیم فوق العاده‌ای برای من بوده است، مردم ناپل همیشه به من محبت و عشق نشان دادند و من اجازه نمی‌دهم چیزی بین ما به وجود بیاید.

عطش طرفداران ناپولی به من انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود با قلب و روحم بازی کنم و پوشیدن پیراهن این باشگاه بی‌نظیر است و من همیشه با افتخار این کار را انجام می‌دهم.

1934013

اتهامات علیه مردم ناپل بی‌اساس است، من دوستان زیادی در این شهر دارم که مثل خانواده‌ام شده‌اند و هر روز آنها را می‌بینم. من از همه نیجریه‌ای‌ها و همه مردمی که به سوی من آمدند و خواستند من را حمایت کنند تشکر می‌کنم و تا ابد ممنونتان هستم.

بیایید به اتحاد، احترام و درک ادامه دهیم.
تا همیشه فورزا ناپولی"

دیدگاه‌ها