کد خبر : 1969521 | 09 مهر 1402 ساعت 19:28 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

خوشه طلایی 2- شهرداری آستارا 3؛

لیگ یک/ جذاب‌ترین و عجیب‌ترین بازی با 5 گل

شاگردان وحید بیاتلو موفق به کسب پیروزی در بازی پُرگل مقابل خوشه طلایی شدند.

لیگ یک/ جذاب‌ترین و عجیب‌ترین بازی با 5 گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و شهرداری آستارا در ورزشگاه وحدت آستارا مقابل هم قرار گرفتند.

خوشه طلایی ساوه که میزبانی مسابقات خود را به آستارا برده، در اتفاقی عجیب بازی امروزش را در زمین تیم مهمان (شهرداری) انجام داد و با ترکیب عرفان اسفندیاری، برهان عابد، میثم کریم‌زاده، میلاد احمدی، علیرضا فرجیان، بهروز هوشمند، داوود فکری، محمد علیزاده، کیانوش میرزایی، محمد هاشمی و مهدی شریفی بازی را آغاز کرد.

وحید بیاتلو نیز مبین عشایر، امیرسام نصیری، عرفان بادی، علی مغنمیان، امیررضا افسرده، رضا صدری، سهیل پوربخش، عرفان گلشنی، شاهین مجیدی، مجید تاجیک و رامین دهقانی را به‌عنوان 11 نفر اصلی در ترکیب شهرداری آستارا مقابل خوشه طلایی قرار داد.

این بازی که قرار بود طبق درخواست باشگاه خوشه طلایی به‌عنوان تیم میزبان بدون تماشاگر باشد و حواشی زیادی داشت، با حضور هواداران گیلانی و تماشاگران شهرداری آستارا آغاز شد و البته گل اول تیم خوشه را در دقیقه 28 توسط کیانوش میرزایی به همراه داشت.

مهدی شریفی، مهاجم پیشین سپاهان و پرسپولیس، در دقیقه 34 اخراج شد تا کار خوشه طلایی برای حفظ پیروزی سخت شود و 10 نفره کار را دنبال کند که چهار دقیقه پس از این اتفاق، شهرداری آستارا توانست با سرتوپ و شوت عرفان گلشنی کار را به تساوی بکشد.

خوشه طلایی که با یک بازیکن کمتر کارش را انجام می‌داد، در دقیقه 44 توسط محمد علیزاده گل دوم را به ثمر رساند و برنده به رختکن رفت، اما در نیمه دوم که با تاخیر زیاد و اتفاقات عجیب همراه بود، سرنوشت بازی تغییر کرد.

در شرایطی که نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه به‌خاطر درگیری با مدیران باشگاه خوشه طلایی ورزشگاه را ترک کرده و نیمه دوم با وقفه طولانی بنابر دستور نماینده فدراسیون فوتبال مواجه شده بود، با از سرگیری بازی شاگردان وحید بیاتلو توانستند نمایش بهتری ارائه کنند و به برتری برسند.

شهرداری آستارا در دقیقه 68 توسط سهیل پوربخش برای دومین بار کار را به تساوی کشید و با ادامه حملات شاگردان بیاتلو، این تیم در دقیقه 74 روی ارسال از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر امیررضا افسرده گل سوم را به ثمر رساند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب پیروزی 3 بر 2 در این بازی 4 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کرد و خوشه طلایی نیز با 4 امتیاز و تفاضل گل کمتر به رتبه سیزدهم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها