کد خبر : 1969527 | 09 مهر 1402 ساعت 19:53 | 22.3K بازدید | 11 دیدگاه

قدوس در تساوی با ناتینگهام تعویضی آمد؛

سامان قدوس، مثل بازی با آرسنال و اورتون

برنتفورد در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل ناتینگهام فارست متوقف شد.

سامان قدوس، مثل بازی با آرسنال و اورتون

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد در حالی که برای پنجمین بازی پیاپی سامان قدوس را در لیست و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم سیتی گراند به مصاف ناتینگهام فارست رده یازدهمی رفت.

یاران قدوس که در سه مسابقه اخیرشان دو شکست در لیگ جزیره مقابل اورتون و نیوکسل و یک باخت در جام اتحادیه برابر آرسنال داشتند، امروز هم در کسب پیروزی در جدال با ناتینگهام فارست ناموفق بودند و به یک امتیاز بسنده کردند.

1934027

تیم فوتبال برنتفورد دو دقیقه پس از اینکه ناتینگهام فارست در دقیقه 56 یک اخراجی داد و 10 نفره شد، توانست گلزنی کند و پیش بیفتد ولی در دقیقه 65 گل تساوی را دریافت کرد و در ادامه نتوانست گل برتری را بزند.

برنتفورد که از دقیقه 69 سامان قدوس را در ترکیب خود می‌دید، در نهایت به تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل ناتینگهام فارست رضایت داد و برای پنجمین بازی پیاپی در لیگ برتر انگلیس در کسب پیروزی ناموفق بود تا 7 امتیازی شود و نتواند صعود بیشتری در جدول از رتبه سیزدهم داشته باشد.

سامان قدوس، ملی پوش ایرانی برنتفورد که در دو دیدار اخیرشان مقابل آرسنال و اورتون به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، امروز هم حضور تعویضی برابر ناتینگهام فارست داشت.

دیدگاه‌ها