کد خبر : 1969540 | 09 مهر 1402 ساعت 20:45 | 28.2K بازدید | 18 دیدگاه

سرگیجه سرمربی النصر برای انتخاب ترکیب اصلی

لوئیس کاستروی پرتغالی، سرمربی تیم اول فوتبال النصر، در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تاجیکستان بر سختی انتخاب 11 بازیکن اصلی در النصر تاکید کرد.

سرگیجه سرمربی النصر برای انتخاب ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، النصر در چارچوب بازی‌های دور دوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) روز دوشنبه در ورزشگاه الاول پارک ریاض پایتخت عربستان میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.

کاسترو در نشست خبری قبل از بازی گفت: همه رویارویی‌ها مهم و تعیین کننده هستند و هدف ما کسب امتیاز در هر بازی است. ما بازیکنان بسیار خاصی داریم و در میان سخت‌ترین لحظات، 11 بازیکن را انتخاب می‌کنم که توانایی کافی برای غلبه بر مشکلات را دارند و به ارزش خود و باشگاهی که نمایندگی می‌کنند واقفند.

کاسترو می‌گوید: وقتی تعداد گل‌های زیادی به ثمر می‌رسانیم، رسانه‌ها از وجود مشکل دفاعی در تیم صحبت می‌کنند. من 51 سال است که در فوتبال هستم و نمی‌دانم دیدگاه متفاوتی نسبت به فوتبال دارم یا نه، اما تیم‌های دیگر هم می‌خواهند در مسابقات پیروز شوند و طبیعی است که بعضی اشتباهات اتفاق می‌افتد.

او گفت: ما می‌توانیم با یک یا دو بازیکن حمله کنیم و گل بزنیم اما وقتی با 4 یا 5 بازیکن دفاع می‌کنید به این معنی نیست که شما می‌خواهید فقط دفاع کنید.

کاسترو در ادامه گفت: من همیشه برای تیمم استراتژی هجومی اتخاذ می‌کنم و گاهی اوقات خطاهای دفاعی رخ می‌دهد و به هافبک‌ها فرصت حمله می‌دهم، النصر همیشه در پی انجام یک فوتبال هجومی است و این چیزی است که من دنبالش هستم.

او گفت: در مورد بازی، اولین هدف ما کسب 3 امتیاز است. در لیگ قهرمانان آسیا همه بازی‌ها مهم و تعیین کننده هستند و باید دقت بالایی در تمام کنندگی در موقعیت‌ها داشته باشیم.

کاسترو در پایان صحبت‌هایش گفت: من بازیکنان را بر اساس حریف و شرایط مسابقه انتخاب می‌کنم و دوست دارم بازیکنان تیمم متوجه مسئولیت خطیر خود باشند.

دیدگاه‌ها