کد خبر : 1969544 | 09 مهر 1402 ساعت 21:08 | 33.5K بازدید | 33 دیدگاه

الدترافورد مثل آزادی: سقف چکه می‌کند! (عکس)

انتشار یک ویدئو از نشت آب از سقف ورزشگاه الدترافورد، ورزشگاه منچستر یونایتد، باعث شد تا مالکان این باشگاه مورد انتقاد هواداران قرار بگیرند.

الدترافورد مثل آزادی: سقف چکه می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در بازی خانگی دیشب مقابل کریستال پالاس مغلوب این تیم شد، اما هواداران در بازی دیشب فقط از شکست خشمگین نبودند، چرا که با باریدن باران در منچستر، برخی از تماشاگران نتوانستند از هجوم آب بر روی آنها جلوگیری کنند. کاربری در توییتر با ادامه بارش باران، کلیپی از لباس خیس خود را به اشتراک گذاشت. او نوشت: «امروز در اولدترافورد به شدت خیس شدم. گلیزرها باید برای تعمیر سقف ورزشگاه سرمایه‌گذاری کنند.»

پس از این توییت، هواداران یونایتد به شدت گلیزرها را مورد انتقاد قرار دادند و گفتند که مشکلات مشابهی را در ورزشگاه تجربه کرده‌اند و از مالکان باشگاه خواستند در صورت امتناع از فروش، ورزشگاه در حال فروپاشی را تعمیر کنند.

یکی از هواداران نوشت: «این یک رسوایی است. گلیزرها از این باشگاه به عنوان بانک شخصی خود استفاده می‌کنند، اما هیچ بودجه‌ای برای تعمیر و نگهداری سقف استادیوم خرج نمی‌شود.»

هواداری دیگر گفت: «چقدر شرم‌آور! به هر حال باشگاه ما چندین میلیارد ارزش دارد. رقت‌انگیز است.»
فرد دیگری نوشت: «در حال حاضر باشگاه بزرگ ما در یک شرم مطلق خلاصه شده است.»

1934065
1934066

نقطه اشتراک هواداران منچستر یونایتد انتقاد گسترده از گلیزرهاست و خواهان فروش باشگاه شده‌اند. گلیزرها در تابستان تا آستانه فروش باشگاه پیش رفتند، اما این اتفاق نیفتاد. برخی از رسانه‌ها خبر داده‌اند که ممکن است در ژانویه این اتفاق رخ بدهد و منچستر یونایتد به فروش برسد.

دیدگاه‌ها