کد خبر : 1969550 | 09 مهر 1402 ساعت 21:42 | 37.7K بازدید | 33 دیدگاه

والورده: مسی مثل مایکل جردن است

ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا، لیونل مسی را با مایکل جردن مقایسه کرد.

والورده: مسی مثل مایکل جردن است

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده این روزها در حال هدایت تیم اتلتیک بیلبائو است و با این تیم نتایجی سینوسی کسب کرده است و در آخرین دیدار تیمش در هفته هشتم لالیگا، بیلبائو 3-0 در خانه سوسیداد شکست تلخی خورد. در مصاحبه‌ای با رِلِوو، از او در مورد دوران فعالیتش در باشگاه بارسلونا سوال شد و اینکه آیا مربیگری بازیکن افسانه‌ای مانند مسی کاری "دشوار و پیچیده" است؟

والورده پاسخ داد: "نه. در نهایت، ببینید، وقتی به چنین باشگاهی می‌روید، باید بدانید که با چه کسی قرار است کار کنید. درست است که اسم‌هایی بزرگ هستند اما مسی بازیکنی است که می‌دانید همه چیز را به شما می‌دهد." او در ادامه هدایت مسی را با جردن اسطوره NBA مقایسه کرد. او استدلال می‌کرد که مانند جردن در شیکاگو بولز، مسی آنقدر مسئولیت در بارسا داشت که انگیزه دادن به او برای مربی سخت نبود. وی افزود: "در نهایت آنها بازیکنانی هستند که می‌توانند رهبری را به عهده بگیرند، آنها متفاوت هستند."

والورده بین سال‌های 2017 تا 2020 به مدت دو فصل و نیم هدایت بارسلونا را برعهده داشت و این باشگاه را به دو عنوان قهرمانی لالیگا رساند. با این حال، او هرگز واقعاً هواداران بارسا را جلب نکرد و در آن زمان این گمانه‌زنی وجود داشت که همه ستاره‌های بارسا با او گرم نمی‌گیرند.

1934085

مسی شروعی درخشان در پایان دوران حرفه‌ای خود در اینترمیامی داشته است، اما روز شنبه او برای سومین بازی متوالی به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات پا از ترکیب اصلی این تیم کنار گذاشته شد.

دیدگاه‌ها