کد خبر : 1969554 | 09 مهر 1402 ساعت 22:08 | 22.8K بازدید | 7 دیدگاه

نفت و گاز صفر- آریو صفر؛

لیگ یک/ توافق ستاره‌های استقلال به یک امتیاز!

شاگردان پیروز قربانی و جواد زرینچه به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.

لیگ یک/ توافق ستاره‌های استقلال به یک امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های نفت و گاز گچساران و آریو اسلامشهر از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند.

وحید اصغرزاده، میثم مرادی، محسن آقایی، رضا خانی، علی نبی‌زاده، محمدمهدی عسکری، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، ساسان جعفری‌کیا، ایمان غلامی و امید علیپور 11 بازیکن منتخب پیروز قربانی بودند که در ترکیب اولیه نفت و گاز گچساران مقابل آریو اسلامشهر حضور داشتند.

1934091

جواد زرینچه نیز در این مسابقه بیرون از خانه تیم آریو را با ترکیب عبدالصمد احمدی، حسین میرزا حسینی‌پور، حبیب افرا، بهنام عسکرخانی، محمد بیرانوند، علیرضا رحمتی، محمد بختیاری، امیرحسام همراه، وحید نعمتی، ایمان شوریابی و مهدی یوسفی به مصاف نفت و گاز گچساران فرستاده بود.

شاگردان پیروز قربانی که فصل را فوق العاده آغاز کرده و دو پیروزی پیاپی مقابل خوشه طلایی و مس کرمان داشتند و پس از آن هم یک تساوی به دست آوردند، در دیدار هفته قبل برابر فجر شهید سپاسی شیراز شکست خوردند و امشب در بازی خانگی با آریو اسلامشهر به دنبال برتری بودند که این اتفاق نیفتاد.

1934092

جواد زرینچه که تیمش مثل پیروز قربانی در سه هفته ابتدایی 7 امتیاز گرفته و بازی قبل را واگذار کرده بود، سعی داشت امشب در گچساران صاحب امتیاز شود که جدال دو مدافع پیشین استقلال بدون برنده خاتمه یافت.

در شرایطی که نفت و گاز گچساران در دقیقه 7+90 با مهدی کربلایی 10 نفره شد، این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم با این نتیجه 8 امتیازی شدند و شاگردان زرینچه و قربانی به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار گرفتند.

1934094

دیدگاه‌ها