کد خبر : 1969558 | 09 مهر 1402 ساعت 22:32 | 29.6K بازدید | 24 دیدگاه

حضور سرپرست استقلال در جلسه مهم یکشنبه شب

علی سامره در استقلال ماندگار شد

علی سامره در جلسه یکشنبه شب پیشکسوتان باشگاه استقلال با نکونام و خطیر حضور یافت تا ماندگار شدن او نیز قطعی شود.

علی سامره در استقلال ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، موضوع اختلاف علی سامره و جواد نکونام از مدت‌ها قبل باعث شده تا سرپرست استقلال در تمرینات این تیم حضور نداشته باشد. در روزهای گذشته بحث‌های زیادی درباره حل اختلافات سرپرست و سرمربی استقلال مطرح بود و در این بین صحبت‌هایی نیز رد و بدل شد، اما یک اتفاق عجیب باعث شد تا بازگشت سامره به تمرینات بازهم به تاخیر بیفتد.

ماجرا از این قرار است حسن روشن پیشکسوت استقلال که ازقضا دوستی نزدیکی هم با پدر جواد نکونام دارد، چند سال قبل به دلیل مصاحبه‌ای که درباره علی سامره انجام داد با شکایت سرپرست کنونی آبی ها با جریمه نقدی و شلاق محکوم شد. روشن در روزهای گذشته در صحبت‌هایی با نکونام و خطیر داشت، خواهان جدایی علی سامره از نیمکت استقلال شده بود. روشن امروز هم طی مصاحبه‌ای شدیدا به علی سامره تاخت و اعلام کرد که اگر مرده باشد، می‌توانند سامره را در سمتی سرپرستی استقلال نگه دارند!

با وجود این حواشی اما علی سامره که مورد حمایت علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال است، در جلسه امروز پیشکسوتان با خطیر و نکونام حضور داشت و جالب اینکه با حسن روشن هم رودررو شد!

در این جلسه علی خطیر موضع خود را درباره سامره اعلام کرد؛ مدیرعامل استقلال که در روزهای گذشته نیز از سامره حمایت کرده بود، امروز روی این مسئله تاکید داشت. خطیر بعد از پایان جلسه نیز با اشاره به وضعیت سامره گفت: «همه تیم همچنان پرقدرت کنار یکدیگر هستیم.»

قرار است سامره و نکونام جلسه‌ای را با هم داشته باشند و درباره برخی موضوعات صحبت کنند. با این حال بازگشت سامره به تمرینات استقلال منوط به موافقت سرمربی آبی‌هاست و باید دید در این خصوص چه اتفاقاتی را شاهد هستیم.

دیدگاه‌ها