کد خبر : 1969562 | 09 مهر 1402 ساعت 22:53 | 34.7K بازدید | 28 دیدگاه

حرفش منطقی بود، همه چیز را چک کردیم و ادامه می‌دهیم

صحبت‌های مهم خطیر بعد از آشتی با نکونام

مدیرعامل استقلال می‌گوید اصلی‌ترین مشکل فوتبال ایران و باشگاه خودش مسائل مالی است که در اثر گره‌های قانونی حاصل شده است.

صحبت‌های مهم خطیر بعد از آشتی با نکونام

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر مدیرعامل استقلال بعد از برگزاری جلسه مشترک با جواد نکونام و برخی پیشکسوتان قصد داشت بدون انجام مصاحبه کمپ ناصر حجازی را ترک کند، اما وقتی با اصرار خبرنگاران روبه‌رو شد، از خودروی خود پایین آمد و دقایقی به سوالات مطروحه پاسخ داد.

مشروح صحبت‌های مدیرعامل استقلال را در ادامه می‌خوانید:

**سوءتفاهمات برطرف شد
خدا را شکر جلسه خوبی داشتیم. پیشکسوتان هم زحمت کشیدند و تشریف آوردند. صحبت‌های خوبی شد و سوءتفاهماتی وجود داشت که برطرف شد. ان‌شاءالله همه با هم همدل جلو می‌رویم.

**همه مشکلات فوتبال ایران در بحث مالی است
مشکلات فوتبال ایران همیشه مالی است. ان‌شاءالله مشکلات مالی فوتبال ایران هم حل شود. بخشی از این مشکلات به خاطر گره‌های قانونی است که در امر کسب درآمد در فوتبال وجود دارد. ان‌شاءالله مجلس و دولت و همه کمک کنند تا این مشکلات حل شود و اگر این مشکلات حل شود، بقیه حواشی هم برطرف می‌شود.

**اضافه شدن اعضای هیات مدیره؟
من در جریان این قضیه نیستم. همیشه تقویت چیز خوبی است، ان‌شاءالله آقای وزیر هم کمک می‌کند و ان‌شاءالله هیات مدیره و تیم قوی شود و بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

**عدم جذب بازیکنان مدنظر نکونام؟
چنین چیزی نبوده است؛ از اول هم اینگونه نبود، اینها مسائلی بود که در رسانه به این شیوه انتشار پیدا کرد. نمی‌توانم بگویم سوءتفاهم نبوده، قطعا سوءتفاهم بوده که منجر به این جلسه شده است. خدا را شکر تمام سوءتفاهمات برطرف شد.

**اعتراض نکونام، برای منفعت خودش نبود
آقای نکونام اگر هم اعتراضی داشت، اعتراض شخصی نبود. اعتراض تیمی بوده است. در برنامه تلویزیونی هم گفتم اعتراض شخصی و برای منفعت خودش اعتراض نمی‌کند. ایشان دنبال موفقیت تیم است و طبیعی است که اعتراض کند.

**تمام مسائل را با نکونام چک کردیم
نشستیم و صحبت کردیم. حرف‌های ایشان هم منطقی بود. دیدید وقتی آن جلسه هم تمام شد، دو سه ساعت با آقای نکونام بیشتر صحبت کردیم تا تمام موارد را با هم چک کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم یک بخش زیادی از آن را مرتفع کنیم تا در مسیر موفقیت باشگاه استقلال گام برداریم.

**بازگشت علی سامره به تیم؟
همه تیم همچنان پرقدرت کنار یکدیگر هستیم.
-در این قسمت یکی از خبرنگاران پرسید که حتی تیم رسانه‌ای آقای نکونام هم شامل این "همه" می‌شود. خطیر پاسخ داد: «همه، همه تیم».

**تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر؟
دوستان در سازمان لیگ هم محدودیت‌های خاص خودشان را داشته‌اند؛ به هر حال مسابقات المپیک آسیایی و همچنین لیگ قهرمانان بود و بحث فیفادی برای تیم‌های ملی هم وجود داشت. جام ملت‌های آسیا هم در پیش است. برنامه ریزی با وجود این چهار محدودیت کار راحتی نیست. ما خوشحال نیستیم که تیممان تقریبا بیش از یک ماه بازی نکرد. از آنطرف باید به محدودیت‌ها هم نگاه کنیم. چون با این شرایط سخت است.

**ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو؟
قراردادش کاملا رسمی شده و ان‌شاءالله کار ثبت قرارداد او نیز یکی دو روز دیگر رسمی می‌شود.

**مشکل سعید مهری؟
حل می‌شود؛ تمام مشکلات باید دانه دانه و با تدبیر و تامل و با حوصله حل شود.

**بدهی‌های سنگین فیفایی؟
متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات ما الان پرونده‌هایی است که هر روز می‌رسد. ما درس هم از گذشته نمی‌گیریم. ما می‌دانیم اگر دو ماه به بازیکن خارجی حقوق ندهید، این اتفاقات می‌افتد. قبول دارم محدودیت وجود دارد اما... نمی‌دانم چه بگویم! چیزی ندارم بگویم. حکمی است که آمده است.

**به حکم سیلوا اعتراض می‌کنیم
دیشب نزدیک به 840، 850 هزار دلار حکم آقای سیلوا به دستمان رسید. ان‌شاءالله اعتراض می‌کنیم، اما خودتان می‌دانید این حکم در اثر عدم پرداخت حقوق بازیکنان حاصل شده است.

**شما بدهی نمی‌گذارید؟ 
تمام تلاشم این است که اگر مشکلی از باشگاه استقلال را مرتفع نکردم، مشکلی به آن اضافه نکنم.

دیدگاه‌ها