کد خبر : 1969580 | 10 مهر 1402 ساعت 00:08 | 28.5K بازدید | 5 دیدگاه

هم‌تیمی‌هایم بعد از گل به خودی اذیتم کردند

فدریکو گاتی، مدافع یوونتوس، اعتراف می‌کند که برخی از هم‌تیمی‌هایش او را به خاطر گل به خودی‌اش مقابل ساسولو در هفته گذشته مسخره کردند، اما او روحیه‌اش را نباخته است.

هم‌تیمی‌هایم بعد از گل به خودی اذیتم کردند

به گزارش "ورزش سه"، هفته قبل، تیم یوونتوس در خانه ساسولو با ارائه یک بازی ضعیف با نتیجه 4-2 شکست خورد و گل به خودی دقایق پایانی گاتی مثل آب یخی روی امیدهای دقایق پایانی تیم برای به ثمر رساندن گل مساوی شد. حالا این مدافع ایتالیایی پس از تساوی 0-0 این هفته یوونتوس با آتالانتا در سری آ در نشست خبری بعد از بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد: "نیمه اول عالی بود، ما فقط گل نداشتیم. ما در 15 دقیقه پایانی به دلیل خستگی مجبور شدیم سخت‌تر تلاش کنیم. نمی‌توان طولانی مدت به این شکل دفاع کرد. یک اشتباه می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد."

1934139

گاتی برای اولین بار پس از گل به خودی هفته گذشته مقابل ساسولو به ترکیب اصلی بازگشته بود: "مربی به من اعتماد زیادی دارد. خطاها مرا از نظر ذهنی از بین نمی‌برند. من در بازی با ساسولو خسته بودم و مانند شزنی تاوان خطای خود را پرداخت کردم، اما این چیزها شما را از نظر ذهنی قوی‌تر می‌کنند. اولش خیلی دردناک بود، اما روز بعد سرم را بالا نگه داشتم، به کارم سخت فکر کردم و فهمیدم کجا اشتباه کرده‌ام.
بعضی از بچه‌های تیم من را مسخره کردند و من خودم هم همین کار را کردم، گفتم: اولین گلم را در سری آ زدم، اما در دروازه  اشتباه. ما در حال پیشرفت هستیم، باید بپذیریم که وقتی نمی‌توانیم برنده شویم، نباید ببازیم. اکنون باید برای دربی کار کنیم که بسیار مهم خواهد بود."

دیدگاه‌ها