کد خبر : 1969590 | 10 مهر 1402 ساعت 00:51 | 208.9K بازدید | 74 دیدگاه

هشت دقیقه بازی و هشت لمس توپ!

حمله سردار آزمون به جایگاه دیبالا (عکس)

ستاره ایرانی تیم رم حضور کوتاه مدت در جریان دیدار تیمش مقابل فروزینونه داشت.

حمله سردار آزمون به جایگاه دیبالا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال آاس رم در حالی موفق شد یکشنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته هفتم سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو به پیروزی دو بر صفر مقابل فروزینونه دست پیدا کند و به روند ناکامی دو مسابقه اخیرش پایان بدهد که سردار آزمون هم در این بازی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

ملی پوش ایرانی آاس رم که پس از پیوستن به این تیم در دو دیدار مقابل امپولی و جنوا به ترتیب در دقایق 83 و 78 وارد زمین شده بود، در مسابقه برابر فروزینونه فرصت کمی به دست آورد ولی نمایش موثری داشت.

1934165

سردار آزمون در دقیقه 1+90 دیدار مقابل فروزینونه در حالی جانشین پائولو دیبالا شد و به‌عنوان آخرین تعویضی ژوزه مورینیو به زمین آمد که این ستاره آرژانتینی پاس هر دو گل آاس رم در این مسابقه را داده بود.

مهاجم ایرانی آاس رم که منتظر فرصت برای خودنمایی در ترکیب این تیم است، در سومین بازی رسمی مقابل فروزینونه هشت لمس توپ داشت، دو پاس از پنج پاس خود را به مقصد رساند، یک پیروزی در نبرد زمینی داشت و یک تکل موفق هم زد تا نمایش نسبتا خوبی از خود بر جای بگذارد.

1934167

البته سردار آزمون برای لحظاتی هم روی زمین افتاده بود و بازی را دچار وقفه کرد که خیلی زود بلند شد و دوباره کارش را مقابل فروزینونه از سر گرفت تا سومین بازی او همراه با برد باشد.

1934168

نکته جالب توجه برای سردار آزمون در رم این است که در دو بازی از سه حضور تعویضی، تیمش توانسته به پیروزی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها