کد خبر : 1969605 | 10 مهر 1402 ساعت 01:44 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

حمله کره‌ای‌ها به داور ازبک: چرا پنالتی گرفتی!

بازیکنان کره شمالی پس از شکست 2-1 مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی، به داور بازی حمله کردند.

حمله کره‌ای‌ها به داور ازبک: چرا پنالتی گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، سین یونگ نام، مربی تیم ملی فوتبال امید کره شمالی، پس از شکست 2-1 مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی در هانگژو، پس از چندین درگیری با داوران مسابقه در زمین، از بازیکنانش دفاع کرد.

جانگ کوک چول، کاپیتان کره شمالی و کیم کیونگ سوک، هم‌تیمی‌اش، پس از سوت پایان بازی به شدت به رستم لوتفولین، داور بازی، اعتراض کردند و به سمت داور یورش بردند که تصاویر نشان می‌دهد او به عقب گام برمی‌داشت.

1934206

با کشیده شدن درگیری به سمت کمک داوران و چند کادر امنیتی، سرمربی کره شمالی نیز به سمت بازیکنانش دوید تا سعی کند اوضاع را آرام کند.

بازیکنان کره شمالی پس از این که لوتفولین یک پنالتی را برای ژاپن اعلام کرد، خشمگین شدند و اعتقاد داشتند که بازیکن ژاپن با تمارض این پنالتی را به دست آورده است.

1934207

سین یونگ نام در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "اعتراف می‌کنم که بازیکنان ما در مسابقه کمی بیش از حد هیجان‌زده بودند، اما این فوتبال است. در مسابقات فوتبال برخی چالش‌ها وجود دارد. فکر می‌کنم رفتار ما قابل قبول است."

1934208

گو اویوا، سرمربی ژاپن، از اظهار نظر در مورد این حادثه خودداری کرد. او گفت: "این مسابقه همان‌طور که انتظار داشتیم بود. ما از برخی چیزها در این مسابقه خوشحال نیستیم، اما اساساً می‌توانیم آن را بپذیریم."

1934209

دیدگاه‌ها