کد خبر : 1969643 | 10 مهر 1402 ساعت 10:42 | 31.8K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش آرسنالی محبوب پپ به شکست منچسترسیتی

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، معتقد است که شکست منچسترسیتی نباید اهمیتی برای تیمش داشته باشد.

واکنش آرسنالی محبوب پپ به شکست منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال حالا به تنها تیمی تبدیل شده که هنوز در رقابت‌های فصل جدید طعم شکست را نچشیده و امیدوار است که بتواند این رکورد را برای مدتی طولانی حفظ کند. 

آنها این هفته موفق شدند با نتیجه 0-4 برابر بورنموث به پیروزی برسند و این در حالی بود که منچسترسیتی در بازی همزمان با نتیجه 1-2 برابر ولورهمپتون شکست خورد تا اولین باخت این فصل را تجربه کرده باشد. 

با این حال، شاگردان پپ گواردیولا با یک امتیاز بیشتر از تاتنهام و آرسنال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ماندند اما این باخت امید هواداران توپچی‌ها را برای کسب جام قهرمانی در این فصل افزایش داد. 

1875428

اودگارد که پس از سوت پایان بازی آرسنال و پیروزی برابر بورنموث از شکست رقیب خبردار شده بود، در حالی که لبخندی بر لب داشت در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «من همین الان خبر را شنیدم. اما موضوع این است که ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. 

این لیگ بسیار دشوار است. هر تیمی ممکن است هر تیم دیگری را شکست دهد و باید همیشه سرحال و مراقب بود. باید برای هر بازی آماده باشید و الان هم تقویم بسیار شلوغی داریم. بنابراین باید روی خودمان تمرکز کنیم و مطمئن باشیم که برای هفته آینده آماده هستیم.»

دیدگاه‌ها