کد خبر : 1969648 | 10 مهر 1402 ساعت 10:59 | 30.8K بازدید | 31 دیدگاه

ادعای عجیب مربی منفور: در بارسا فوق العاده بودم!

ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا، مدعی شده که دوران حضورش در این تیم عالی بوده است.

ادعای عجیب مربی منفور: در بارسا فوق العاده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، والورده در سال 2017 هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و سه سال روی نیمکت این تیم نشست تا در سال 2020 از سوی مدیران این باشگاه برکنار شد. 

او در طول دوران حضورش در نوکمپ افتخارات بسیاری را با بارسا کسب کرد اما هرگز نزد هواداران این تیم محبوب نشد و همیشه فشارها و انتقادها از او زیاد بود اما خودش از عملکردی که در این تیم داشت بسیار راضی است.

والورده در گفتگو با رلوو در این باره اظهار داشت: «من سرمربی تیم دیگری بودم و با من تماس گرفته شد تا هدایت بارسا را برعهده بگیرم. جانشین مربی بزرگی شدم که بازیکنان بزرگی را هم در تیمش در اختیار داشت. 

1934085

نیمار از جمع بازیکنان ما جدا شد و من نهایت تلاشم را در بارسلونا به کار گرفتم. خودم را با شرایط سازگار کردم. شرایط خوب پیش رفت؟ نه، متاسفم. خوب پیش نرفت. همه چیز خیلی خیلی خوب پیش رفت و ما فوق العاده بودیم. 

هدایت بارسا احساس بسیار خوبی داشت، با وجود این که روزهای خوب و بد زیادی در این تیم داشتیم. من نمی‌خواستم در همین جایگاه متوقف شوم. در نهایت دوست ندارم از چیزی شکایت یا گلایه کنم. شرایط همانطوری پیش رفت که باید می‌رفت. وقتی به این تیم آمدم سعی کردم با ستاره‌های بزرگ و محیط جدید سازگار شوم. کار آسانی نبود اما در نهایت موفق شدم.»

دیدگاه‌ها