کد خبر : 1969665 | 10 مهر 1402 ساعت 12:35 | 34.4K بازدید | 12 دیدگاه

چه شروعی از تورام

سریع و باورنکردنی: ورود به قلب اینتر با 8 بازی

مارکوس تورام با شروع فوق‌العاده خود در اینتر تبدیل به ستاره ای محبوب میان هواداران شده است.

سریع و باورنکردنی: ورود به قلب اینتر با 8 بازی

به گزارش "ورزش سه"، هشت بازی برای مارکوس تورام کافی بود تا قلب هواداران اینتر را به دست بیاورد. این مهاجم به شماره 9 ایده آل اینترمیلان تبدیل شده و دیگر هیچ کس او را خارج از یازده تای ابتدایی سیمونه اینزاگی نمی بیند. این ستاره فرانسوی به زوج عالی لائوتارو مارتینز (کسی که این شنبه با 4 گل در 27 دقیقه درخشید) در حمله نراتزوری تبدیل شده است.

تورام در لیگ ایتالیا هفت بازی انجام داده و یک بار نیز در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. آمار او جالب توجه بوده و توانسته دو گل بزند و 6 پاس گل بدهد.

1920132

کمتر کسی برای مهاجم سابق گلادباخ چنین شروع فوق العاده ای را تصور می کرد. اهمیت تورام به حدی است که اعتراضاتی علیه سیمونه اینزاگی به خاطر تعویض او در اولین شکست فصل نراتزوری مقابل ساسولو (1-2) صورت گرفت. 

سرمربی اینتر در دقیقه 68 الکسیس سانچز را به جای تورام به میدان آورد تا واکنشی به شکست تیمش نشان دهد. رسانه های ایتالیایی شدیدا از تعویض تورام، تنها بازیکن خطرناک خط حمله اینتر در زمانی که این تیم نیاز به جبران نتیجه بد را داشت، انتقاد کردند. 

1925899

غیبت او در یازده اصلی اینتر در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سوسیداد نیز به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. هنگامی که او در نیمه دوم (دقیقه 55) وارد زمین شد، اینتر توانست روند بازی را عوض کرده و به گل تساوی برسد. او یک گل هم زد که توسط VAR رد شد.

اینتر خوشبین است با تورام و لائوتارو، در پایان فصل فاتح اسکودتو شود. آخرین بار اینتر دو سال پیش به این عنوان رسید.

دیدگاه‌ها