کد خبر : 1969676 | 10 مهر 1402 ساعت 12:55 | 18.4K بازدید | 17 دیدگاه

توهین به داور کار دست ستاره محبوب کلوپ داد

الکسیس مک آلیستر، ستاره لیورپول، ممکن است به خاطر اظهاراتش درباره داور بازی برابر تاتنهام با محرومیت روبرو شود.

توهین به داور کار دست ستاره محبوب کلوپ داد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جنجالی لیورپول برابر تاتنهام که با شکست شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید همچنان برای این تیم دردسرساز است. 

اشتباه فاحش کمک داور ویدیویی در تایید تصمیم کمک داور حاضر در زمین و مردود اعلام کردن گل لوئیس دیاز به دلیل خطای آفساید باعث عصبانیت شدید مدیران، کادر فنی و بازیکنان لیورپول شد. 

کمیته داوران لیگ برتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این تصمیم اشتباه بوده و از لیورپول به خاطر اتفاقی که رخ داده عذرخواهی کرد اما این موضوع تاثیری در عصبانیت آنها نداشت. 

1930261

کریستین رومرو، ستاره تاتنهام، پس از پایان این بازی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «این تیم روحیه‌ای عالی و قلبی بزرگ دارد. همیشه همینطور بوده است، همه کنار هم هستیم.» و این موضوع با واکنش مک آلیستر همراه شد که در پاسخ به او اظهار داشت: «طبیعی است وقتی 12 بازیکن داشته باشید.»

طعنه این بازیکن به همراهی داور با تاتنهام باعث شده است که او در خطر جدی محرومیت از همراهی لیورپول قرار بگیرد، خصوصا که کلوپ فصل گذشته با ادعایی مشابه دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. 

هرچند این اظهارنظر چند ساعت بعد پاک شد اما به اندازه کافی بود که همه آن را ببینند و حالا باید دید که آیا لیگ برتر تصمیمی جدی در این زمینه خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها