کد خبر : 1969697 | 10 مهر 1402 ساعت 14:09 | 4.9K بازدید | 4 دیدگاه

بیژن: بدشانسی‌های داماش تمام می‌شود

مدافع باتجربه داماش مدعی است که آنها با حمایت هواداران قادر خواهند بود فصل موفقی را به پایان برسانند.

بیژن: بدشانسی‌های داماش تمام می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان روز گذشته در دیداری که به نظر می‌رسید قادر خواهند بود به اولین برد فصل خود دست یابند، در نهایت با تساوی به کار پایان دادند. این تیم که یک پنالتی را در این بازی از دست داد، در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا یک امتیاز ماحصل تلاش آنها مقابل دریای بابل باشد.

مجتبی بیژن در ابتدای صحبت‌هایش درباره روند تیمش در این بازی گفت: ابتدا جا دارد از هواداران عزیز داماش تشکر ویژه‌ای داشته باشم که مثل همیشه ما را شرمنده خودشان کردند و حمایت آنها دلگرم بزرگ برای همگی ما محسوب می‌شود. بعد از اتفاقات هفته گذشته و رایی که علیه داماش صادر شد، امیدوار بودیم بتوانیم در این بازی به حق مان برسیم.

1934359

وی ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و حملات خوبی روی دروازه حریف داشتیم. متاسفانه پنالتی ما از دست رفت اما خیلی زود توانستیم این اتفاق را جبران کنیم و با یک گل از حریف پیش بیفتیم.

بیژن درباره دریافت گل تساوی توسط تیمش گفت: لحظات پایانی فشار زیادی روی تیم ما بود. یک بازیکن کمتر داشتیم و طبعا حریف چیزی برای از دست دادن نداشت. متاسفانه گل خوردیم و برد از دست ما رفت. شرمنده هواداران عزیز شدیم و این قول را می‌دهیم که هر چه زودتر بدشانسی ما تمام می‌شود و با داماش به جایگاه مناسبی خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها