کد خبر : 1969700 | 10 مهر 1402 ساعت 14:20 | 28.6K بازدید | 25 دیدگاه

اسدی مامور مهار برترین بازیکن پریمیر در ترکیب الاتحاد

سپاهان در دومین بازی خود در این فصل از لیگ قهرمانان مقابل نماینده عربستان قرار خواهد گرفت و امیدوار است با کسب نتیجه مطلوب در این بازی خانگی صدر جدول را از آن خود کند.

اسدی مامور مهار برترین بازیکن پریمیر در ترکیب الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های عربستانی در این فصل از لیگ قهرمانان به رقبایی جذاب برای فوتبالدوستان ایرانی نیز تبدیل شده‌اند و بعد از حضور النصر با کریس رونالدو و مانه به عنوان ستاره‌های جذاب این تیم، اکنون الاتحاد و الهلال نیز راهی ایران شده‌اند تا رقابت‌های جذاب خود با نمایندگان ایران را دنبال کنند.

الاتحاد عربستان در شرایطی راهی اصفهان شده تا با سپاهان رقابت کند که کریم بنزما را به دلیل بیماری کرونا در اختیار نخواهد داشت و فوق ستاره فرانسوی اسبق رئال مادرید در این سفر تیمش را همراهی نکرده است. با این حال ترکیب الاتحاد اینقدر ستاره در جمع خود دارد که می‌تواند نوید یک بازی جذاب در نقش جهان اصفهان را بدهد.

مورایس که در بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریف عراقی به تساوی رضایت داد، در این بازی سخت چشم به ستاره‌های تاثیرگذار تیمش دوخته تا یک غافلگیری بزرگ را برای نماینده عربستان شکل دهد. یکی از بازیکنان تاثیرگذار الاتحاد انگولو کانته است که به همراه این تیم راهی اصفهان شده است.

بازیکنی که با نمایشی درخشان در لسترسیتی و قهرمانی با این تیم چهره‌ای نام‌آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی محسوب می‌شود که سابقه بازی در چلسی را نیز در کارنامه خود دارد. کانته با درخشش خود در کنار دیگر ستاره‌های لسترسیتی توانسته شگفتی بزرگ لیگ انگلیس را در سال 2016 را به خود اختصاص دهد. این بازیکن در سال 2015 نیز به عنوان برترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شده بود، اتفاقی که در سال 2017 نیز بار دیگر برای او تکرار شده بود.

اکنون کانته در راستای جاه طلبی لیگ عربستان و تیم‌های این کشور پیراهن الاتحاد را در 32 سالگی بر تن کرده است و از ساعاتی دیگر پا به استادیوم نقش جهان خواهد گذاشت تا برابر سپاهان قرار گیرد.

مورایس در مسیر اندیشه‌های تاکتیکی خود برای این بازی، مهار این ستاره فرانسوی را برعهده رضا اسدی ستاره تیمش قرار داده است. اسدی که فصل گذشته نمایشی درخشان در ترکیب تراکتور داشت و تا هفته‌های پایانی مدعی کفش طلا محسوب می‌شود، این روند را در سپاهان این فصل نیز دنبال می‌کند و نمایش موفقی در جمع طلایی‌پوشان داشته است. او اکنون در این بازی حساس مامور مهار کانته انتخاب شده و باید دید قادر خواهد بود از پس این ماموریت نیز بربیاید یا خیر.

دیدگاه‌ها