کد خبر : 1969711 | 10 مهر 1402 ساعت 15:19 | 20.9K بازدید | 48 دیدگاه

یونایتد کیفیت لازم را دارد

ادعای عجیب واران: قهرمان چمپیونزلیگ می‌شویم

رافائل واران منچستریونایتد را تیمی دارای کیفیت لازم برای فتح لیگ قهرمانان می داند.

ادعای عجیب واران: قهرمان چمپیونزلیگ می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران با سابقه چهار قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان یک نیروی باتجربه برای یونایتد در این رقابت هاست. ستاره فرانسوی یکی از امیدهای شیاطین سرخ در خط دفاعی برای بازی فردا مقابل گالاتاسرای است. یونایتد اصلا شروع خوبی در لیگ برتر نداشته و این روزها در بحران قرار دارد ولی واران نسبت به آینده خوشبین است.

1934393

واران در مورد لیگ قهرمانان گفت: «فکر می‌کنم برای رقابت قهرمانی باید در مورد جزئیات دقیقتر بود. برای بردن این جام باید کارآمد و توانا باشید. در هفته‌های اخیر، ما می‌توانستیم نقاط ضعف را بهبود ببخشیم و جلوی دروازه بهتر کار کنیم. در خط دفاع نیز باید عملکرد بهتری داشته باشیم. ما نیاز به خلق موقعیت های زیادی برای گلزنی داریم و این واقعیت امروز تیم است. برای فتح لیگ قهرمانان باید بسیار قدرتمند باشید و معتقدم ما کیفیتی داریم که بتوانیم این جام را ببریم هرچند باید بیش از این‌ها پیشرفت کرده و بهتر بازی کنیم.»

واران ادامه داد: «بله، من فکر می‌کنم یونایتد می تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و کیفیت خوبی در تیم می بینم. رقابت دشوار است و شما باید تمام جزئیات را در نظر بگیرید، اما ما تیمی با کیفیت و ذهنیت خوب داریم. ما باید این کار را انجام دهیم. این شروع فصلی نبود که انتظارش را داشتیم، اما من همچنان معتقدم که می‌توانیم با بهترین تیم‌های جهان رقابت کنیم.»

1934394

واران در مورد بازیکنان جوان یونایتد گفت: «من فکر می‌کنم آنها خوب کار می کنند و با خود انرژی زیادی را به تیم می آورند. آنها هنوز در حال یادگیری هستند که طبیعی است و باید از بازیکنان با تجربه بیشتر، الگوبرداری کنند. ما باید کارهای زیادی انجام دهیم و به عنوان بزرگتر تیم باید راه را به آنها نشان دهیم و با آنها صحبت کنیم. امیدوارم آنها بتوانند استعداد و اشتیاق را به زمین بیاورند و روند تیم را بهبود ببخشند.»

دیدگاه‌ها