کد خبر : 1969728 | 10 مهر 1402 ساعت 16:37 | 15.5K بازدید | 13 دیدگاه

همه رئالی‌ها خطرناکند

دی‌لورنزو: به آقای لیگ قهرمانان باج نمی‌دهیم

کاپیتان ناپولی اطمینان دارد که فردا برابر بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان، نمایشی سزاوارانه خواهند داشت.

دی‌لورنزو: به آقای لیگ قهرمانان باج نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونا میزبان رئال مادرید خواهد بود. هر دو تیم بازی اول خود در دور گروهی را برده‌اند و به نوعی این بازی در تعیین صدرنشین نهایی گروه اهمیت بالایی دارد.

1934432

جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، در نشست خبری بازی فردا گفت: «این مسابقه‌ای خواهد بود که باید در آن خوب بازی کنیم و ببریم نه اینکه تسلیم رئال شویم و باج بدهیم. رئال مادرید قهرمانی‌های زیادی دارد و لیگ قهرمانان خانه آنهاست، اما ما آماده‌ایم و در خانه بازی می‌کنیم. فردا ورزشگاه پر خواهد بود و ما تلاش خواهیم کرد بازی را برنده شویم. من مطمئن هستم که آنها نیز ما را تیم بزرگی می‌دانند. حضور در این بازی واقعا هیجان انگیز خواهد بود.»

دی‌لورنزو و چالش بازی مقابل وینیسیوس: «ما در مورد ستاره‌ای صحبت می‌کنیم که علی‌رغم سن کمش بلافاصله برای رئال مادرید تبدیل به بازیکنی تعیین کننده شد. ما باید روی او و همچنین دیگر ستاره‌های رئال خوب تمرکز کنیم چون بسیار خطرناکند. می‌دانیم که وقتی توپ را در اختیار داریم باید بازی خودمان را تحمیل کنیم و وقتی توپ از دست می‌دهیم باید تلاش کنیم آن را به دست بیاوریم تا کاری کنیم بازی برایشان سخت شود.»

دی‌لورنزو در مورد ویکتور اوسیمن هم صحبت کرد: «هیچ چیز برای ما تغییر نکرده و رابطه او با تیم و نگرش و تمایلش برای گذاشتن حداکثر توان در زمین مثل قبل است. این را می‌توان وقتی در میدان است کاملا مشاهده کرد. او همیشه در دسترس و آماده است. ما می‌دانیم که اوسیمن بازیکن بزرگی است و مانند بقیه برابر رئال مادرید تمام تلاشش را می‌کند تا باعث موفقیت و پیروزی تیم شود.»

دیدگاه‌ها