کد خبر : 1969744 | 10 مهر 1402 ساعت 18:11 | 13.5K بازدید | 15 دیدگاه

شمشیر دو لبه برای لیورپول

این اتفاق ممکن است کلوپ را به مرز جنون برساند!

لیورپول با درخواست فرجام‌خواهی علیه کارت قرمز کرتیس جونز خواهان لغو این کارت شده است اما این درخواست ممکن است باعث طولانی‌تر شدن محرومیت جونز بشود.

این اتفاق ممکن است کلوپ را به مرز جنون برساند!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار اخیر لیورپول و تاتنهام درحالیکه تنها 26 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود کرتیس جونز از لیورپول به دلیل یک تکل با کارت قرمز مستقیم مواجه شد و زمین را ترک کرد.

کرتیس جونز با تکلی بلند به سمت ایو بیسوما رفت و استوک‌هایش به ساق پای بازیکن تاتنهام برخورد کرد. لیورپولی‌ها علیه این تصمیم داور به شدت معترض هستند. یورگن کلوپ بعد از بازی گفت کسانی که این صحنه را شایسته کارت قرمز می‌دانند در عمرشان فوتبال بازی نکرده‌اند.

ویدئو: 312234

لیورپول علیه این کارت قرمز رسما فرجام‌خواهی کرده و خواهان لغو آن شده است. اما این درخواست می‌تواند برای لیورپول شمشیری دو لبه باشد چرا که در صورت قبول نشدن درخواست قرمزپوشان بندر آنفیلد ممکن است محرومیت جونز افزایش یابد.

1934475

کرتیس جونز در حال حاضر طبق قوانین به مدت سه بازی محروم است. اما حالا که لیورپول تقاضای تجدیدنظر کرده اگر در بررسی‌های دوباره لیگ برتر به این نتیجه برسد که تکل او عمدی و به قصد وارد کردن آسیب به بازیکن تاتنهام بوده ممکن است محرومیت او به چهار جلسه افزایش یابد.

لیورپول در ادامه مسابقه‌اش با تاتنهام شاهد اخراج یک بازیکن دیگر هم بود و دیگو ژوتا بعد از دریافت دومین کارت زردش در نیمه دوم اخراج شد تا لیورپول نیم ساعت پایانی را 9 نفره بازی کند. بازی جنجالی دو تیم در نهایت با پیروزی 2-1 تاتنهام به پایان رسید.

دیدگاه‌ها