کد خبر : 1969746 | 10 مهر 1402 ساعت 18:11 | 28.6K بازدید | 41 دیدگاه

بازی فردا تاریخی است؛

ژسوس: امیدوارم نساجی وقت تلف نکند!

سرمربی الهلال با صحبت‌های جالب نشست مطبوعاتی خود را برای بازی با نساجی برگزار کرد.

ژسوس: امیدوارم نساجی وقت تلف نکند!

به گزارش ورزش سه، الهلال عربستان فردا در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برابر نساجی مازندران قرار خواهد گرفت. ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی این تیم، امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

* یک بازی تاریخی در پیش داریم
فردا بازی تاریخی را مقابل نساجی در پیش داریم. الهلال تیمی ثابت در فینال این مسابقات است؛ این تیم عادت کرده که یا قهرمان شود و یا نایب قهرمان. به عنوان نایب قهرمان فصل قبل کار سختی پیش رو داریم. این بازی برای ما تعیین کننده است و حریف هم به دنبال نمایش قابلیت‌های خود است.

* هنوز زمین را ندیده‌ایم
زمین را هنوز ندیدیم و امیدواریم شرایط بهتر باشد. حریف قبلی ما خوب کار نکرد و بیشتر به دنبال تلف کردن وقت بودند و امیدوارم در بازی فردا حریف شرایط خوبی را دنبال کند.

1837017

* النصر به سختی برابر پرسپولیس برنده شد
ما بازی قبلی را دیدیم. با اینکه النصر برنده بود اما به سختی برنده شد. ما مقابل تیمی خواهیم بود که سختکوش است. مدیر نساجی هم گفت که این بازی مرگ و زندگی است و ما هم این را قبول داریم.

* اختلاف با نیمار؟ به شایعات توجه نمی‌کنم
من به شایعاتی که در رسانه‌ها درباره نیمار منتشر شده است، دامن نمی‌زنم. حضور نیمار در هر تیمی موجب توجه رسانه‌ها می‌شود اما اینگونه نیست پشت اسم بازیکنان بزرگی که در اختیار دارم، پنهان شوم. ما با همه ستاره‌ها دوست هستیم‌.

دیدگاه‌ها