کد خبر : 1969755 | 10 مهر 1402 ساعت 18:52 | 13K بازدید | 13 دیدگاه

بازگشت ستاره مصدوم: آرسنال با تمام قوا در اروپا

بوکایو ساکا که در دیدار اخیر آرسنال لنگ‌لنگان از زمین بیرون رفت امروز در تمرین این تیم پیش از بازی در لیگ قهرمانان حضور داشت تا خیال هواداران را راحت کند.

بازگشت ستاره مصدوم: آرسنال با تمام قوا در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا شب به فرانسه می‌رود تا در دومین روز مرحله گروهی لیگ قهرمانان با لانس دیدار کند.

توپچی‌ها که در اولین دیدارشان در چمپیونزلیگ موفق شدند آیندهوون را 4-0 در هم بکوبند امیدوارند در بازی فردا با کسب یک پیروزی دیگر نشان دهند علاوه بر لیگ برتر در لیگ قهرمانان هم مدعی هستند.

1934490

یکی از نگرانی‌های کادر فنی و هواداران آرسنال برای دیدار مقابل لانس مصدومیت بوکایو ساکا بود. این ستاره جوان انگلیسی در تیم میکل آرتتا اهمیتی بسیار زیاد دارد و غیبت او می‌تواند در هر بازی ورق را به سود رقبا برگرداند. نگرانی آرسنالی‌ها به این خاطر بود که در آخرین بازی این تیم مقابل بورنموث، بوکایو ساکا آسیب دیده و لنگ لنگان زمین را ترک کرده بود.

1934491

اما ساکا امروز در تمرین آرسنال حضور داشت و به صورت کامل با هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد. توماس پارتی دیگر بازیکن مصدوم آرسنال هم مثل ساکا در تمرین امروز پا به توپ شد. پارتی از ماه گذشته میلادی و پیش از دیدار با منچستریونایتد مصدوم شده بود.

1934492

ساکا در دیدار آرسنال و بورنموث اولین گل تیمش را زد و توپچی‌ها با پیروزی 4-0 مقابل این حریف به رتبه سوم لیگ برتر صعود کردند.

دیدگاه‌ها