کد خبر : 1969760 | 10 مهر 1402 ساعت 19:10 | 24.3K بازدید | 35 دیدگاه

اقدام جنجالی بازیکن تاتنهام: تمسخر کلوپ در تیک‌تاک

ریچارلیسون، هافبک تیم تاتنهام، ویدیویی تمسخرآمیز در مورد عصبانیت یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول بعد از مسابقه جنجالی روز شنبه را در شبکه اجتماعی تیک تاک بازنشر کرده است.

اقدام جنجالی بازیکن تاتنهام: تمسخر کلوپ در تیک‌تاک

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه یکی از مناقشه برانگیزترین بازی‌های این فصل لیگ برتر برگزار شد و دردیداری که تاتنهام میزبان لیورپول بود، تیم میهمان دو کارت قرمز دریافت کرد و یکی از گل‌هایشان هم مردود اعلام شد در حالی که مسئولان اتحادیه داوران فوتبال انگلیس اعلام کردند که تصمیم درستی نبوده و گل لیورپول سالم بوده است. 

در نهایت لیورپول در بازی شکست خورد و شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد تا موجی از خشم بین کادرفنی، بازیکنان و طرفداران این تیم به راه بیفتد.

1934511

حالا ریچارلیسون در یک اقدام تحریک آمیز، یک ویدیو از کلوپ در صحنه ای که ریچارلیسون روی محمد صلاح کنار خط خطا کرد را منتشر کرد.

 در صحنه واقعی ریچارلیسون و سرمربی لیورپول باهم کمی درگیری لفظی پیدا کردند اما در این ویدیو صحبت‌های تند بین او و کلوپ با صداگذاری خنده دار تغییر کرده‌اند. با توجه به اینکه تیم لیورپول واقعا از داوری در این مسابقه صدمه‌های جدی خورد، این اقدام ریچارلیسون از نظر بسیاری منصفانه نبوده است.

ریچارلیسون نقش مهمی در موفقیت تیمش مقابل تاتنهام داشت. ستاره سابق اورتون، پاس گل سون هیونگ مین را برای گل ابتدایی بازی داد، گلی که مدت کوتاهی بعد از مردود شدن نادرست گل لوئیس دیاز به دست آمد. ریچارلیسون در هفت بازی این فصل لیگ برتر دو پاس گل و یک گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها