کد خبر : 1969786 | 10 مهر 1402 ساعت 20:56 | 14.4K بازدید | 9 دیدگاه

آنچلوتی: مشکل بازیکن نداریم، مودریچ قهر نکرده!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه بازی با ناپولی، گفت تیمش با کمبود بازیکن در هیچ پستی مواجه نیست و برای کسب سه امتیاز به ناپل می‌رود.

آنچلوتی: مشکل بازیکن نداریم، مودریچ قهر نکرده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان دیداری دشوار در خانه قهرمان فصل گذشته سری آ خواهد داشت و باید به مصاف ناپولی برود.

رئال مادرید، رکورددار قهرمانی چمپیونزلیگ، در گروه C این رقابت‌ها با ناپولی، براگا و یونیون برلین همگروه است. شاگردان آنچلوتی در روز اول در خانه خود مقابل یونیون برلین قرار گرفتند و به سختی موفق شدند 1-0 به پیروزی برسند.

ناپولی که فصل را خوب شروع نکرده در هفته‌های اخیر در سری آ روند بهتری پیدا کرده و به رتبه سوم جدول بازگشته است. شاگردان رودی گارسیا در روز اول مرحله گروهی موفق شدند در خانه براگا 2-1 به پیروزی برسند.

بلینگام بهترین بازیکن دنیاست؟
بلینگام خیلی خوب با تیم جدیدش سازگار شده و جا افتاده. او کیفیت بالایش را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد. این برای ما مهم نیست؛ مهم برای من این است که بهترین تیم دنیا را دارم. باید با شور و شوقی که همیشه نشان داده‌ایم به حرکت در این مسیر ادامه بدهیم.

رئال از بازی با ناپولی سه امتیاز را می‌خواهد؟
ما مقابل تیمی قرار می‌گیریم که یکی از بهترین تیم‌های ایتالیا است. یک مسابقه دشوار و برابر در پیش است. مقابل تیمی قرار می‌گیریم که سطح فوتبالی بالایی دارد و بازیکنانی باکیفیت در آن توپ می‌زنند. آنها در زمین خودشان و در جوی بازی می‌کنند که باعث می‌شود روحیه مضاعف بگیرند. ما به نوبه خود باید عملکرد خوب‌مان در بازی با خیرونا را تکرار کنیم.

چرا مودریچ در بازی‌های اخیر رئال بازی نکرد؟
می‌دانم بازی نکردن مودریچ همیشه عجیب است ولی او مقابل یونیون برلین و اتلتیکو مادرید بازی کرد. ما هافبک‌های خوب زیادی داریم. لوکا با ما هیچ مشکلی ندارد و ما هم با او مشکلی نداریم.

یعنی مودریچ فردا بازی می‌کند؟
مودریچ در بازی‌های اخیر ما بازی نکرده ولی ممکن است فردا به میدان برود. یک روز ممکن است لوکا روی نیمکت باشد و روز بعد کروس، شوامنی یا کاماوینگا. من همیشه باید بعضی‌ها را روی نیمکت بنشانم.

1934566

آخرین وضعیت فرلان مندی
فرلان مندی در حال حاضر کاملا آماده است و می‌تواند بازی کند. او خسته بود و مدتی استراحت کرد.

رئال از کمبود بازیکن در خط دفاعی نگران است؟
اگر بتوانیم کلین‌شیت کرده و دروازه‌مان را بسته نگاه داریم به پیروزی نزدیک‌تر هستیم. اینکه تیم عملکرد دفاعی خوبی داشته باشد همیشه مهم است و ما مقابل خیرونا عملکرد دفاعی خوبی داشتیم.

رئال از خط حمه ناپولی نمی‌ترسد؟
آنها مهاجمان خیلی خوبی دارند که سال گذشته همه دیدند چقدر خطرناکند. مهاجمانی با ویژگی‌های متفاوت که این روزها هم عالی هستند. کواراتسخلیا در موقعیت‌های یک به یک عالی است و اوسیمن قوی و خطرناک است.

محرومیت ناچو؟
ناچو به خاطر صحبت‌هایی که کرده بود معذرت‌خواهی کرده. فکر کنم بازیکن حریف هم عذرخواهی او را پذیرفته و تا جایی که به من مربوط می‌شود جنجال اینجا دیگر تمام شده است.

استفاده از کاماوینگا در پست دفاع چپ
او قرار نیست دائمی در دفاع چپ بازی کند. ما دو فول‌بک داریم که باعث می‌شود از این نظر احساس مشکل نکنیم. در این پست مشکلی وجود نخواهد داشت.

فردا در خط حمله از خوسلو استفاده می‌کنید یا رودریگو؟
من می‌دانم از کدام یکی از آنها استفاده می‌کنم. برایم روشن است. شما هم می‌خواهید بدانید؟ (خنده)

بازگشت به ایتالیا و ناپولی
بازگشت به ناپولی خوشحال‌کننده است. فردا واقعا بازی سختی در پیش داریم. من با همه رابطه خوبی دارم و از اینکه مطبوعات ایتالیا و رئیس باشگاه ناپولی حرف‌های قشنگی درباره من زدند واقعا خوشحالم و تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها