کد خبر : 1969828 | 10 مهر 1402 ساعت 23:17 | 57.6K بازدید | 26 دیدگاه

نسف قارشی ۳-۱ السد قطر

آمانف ستاره ناگهانی لیگ قهرمانان آسیا!

نسف قارشی در ورزشگاه خانگی خود در تاشکند دست به کار بزرگی زد و با سه گل السد را در هم کوبید.

آمانف ستاره ناگهانی لیگ قهرمانان آسیا!

به گزارش ورزش سه، از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد میهمان نسف قارشی ازبکستان بود.

السدی‌ها که در دیدار نخست مقابل الشارجه به تساوی رسیده بودند برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز دیدار داشتند و با ذهن برنده وارد زمین شدند اما عملکرد بی نقص ازبک‌ها مانع از این شد تا شاگردان برونو‌ بتوانند کار خاصی را در نیمه نخست انجام بدهند.

1934706

پس از اینکه در دقیقه ۱۸ تیرک دروازه السدی‌ها لرزیده و چند موقعیت خوب توسط مشعل برشام دور شده بود، سهراب نورالله‌اف در دقیقه ۲۹ دفع ناقص مدافعین السد را با یک شوت محکم به گل اول تیمش تبدیل کرد و نیمه نخست با نتیجه ۱-۰ به پایان رسید.

محمد امین حزباوی مدافع اهوازی السد که روی نیمکت ذخیره‌های تیمش بود اما با توجه به عملکرد ضعیف خط دفاعی تیمش در دقیقه ۴۶ به حای مصعب خضر به زمین وارد شد اما در همان دقیقه نخست نیمه دوم این آمانوف هافبک سابق استقلال بود که روی خروج اشتباه مدافع ایرانی از منطقه فنی‌اش توانست گل دوم را بزند و گل سوم را نیز آمانوف در دقیقه ۵۸ زد تا همه چیز برای السد تمام شده باشد.

تلاش‌های نصفه و نیمه السد بالاخره در دقیقه ۸۳ جواب داد و سانتر اکرم عفیف درون محوطه جریمه با ضربه سر بوعلام خوخی همراه شد تا یکی از گل‌ها جبران شود. اکرم عفیف در دقایق ۸۴ و ۸۷ دو کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار بعدی تیمش مقایل الفیصلی اردن را از دست بدهد.  

آمانوف که در نسف قارشی تبدیل به ستاره بی چون و چرا شده پس از جدایی عجیب و غیرمنتظره از استقلال، این بازیکن با طرح شکایتی در فیفا، خواستار دریافت مطالباتش از آبی‌ها شده است و گفته می‌شود رأی اولیه نیز به سود بازیکن ازبک صادر شده است.

دیدگاه‌ها