کد خبر : 1969861 | 11 مهر 1402 ساعت 00:33 | 25.5K بازدید | 44 دیدگاه

تغییرات کرسپو به نفع پرسپولیس، گراسیاس سینیور!

ترکیب الدحیل مقابل پرسپولیس تا حدودی همان چیزی بود که تصور می‌کردیم اما برخی تغییرات هرنان کرسپو برای این بازی عجیب بود و شاید به سود پرسپولیس شد.

تغییرات کرسپو به نفع پرسپولیس، گراسیاس سینیور!

به گزارش ورزش سه، در حالی که طی بازی‌های گذشته ایبراهیم بامبا 21 ساله غالبا در پست هافبک دفاعی به عنوان یکی از دو هافبک دفاعی در سیستم 1-3-2-4 به میدان می‌رفت این بار به عنوان مدافع میانی کنار روبن سمدو پرتغالی بازی کرد و البته شاید اگر او نبود دروازه الدحیل بیشتر به خطر می‌افتاد.
با این وجود عقب رفتن بامبا و حضورش در قلب دفاع باعث شد تا کریم بوضیاف در مرکز میدان و به عنوان هافبک دفاعی  کنار عاصیم مادیبو بازی کند تا این دو بازیکن قدیمی الدحیل نبض بازی تیمشان را در دست بگیرند که اینطور نشد.

1934781

بوضیاف که تازه از مصدومیت برگشته و چیزی حدود یک ماه در ترکیب تیمش نبود در بازی سه روز قبل تمش مقابل المرخیه چیزی حدود سی دقیقه بازی کرد اما مشخصا آماده نبود و شرایط بدنی خوبی نداشت به طوری که بیشتر متوسل به خطا می‌شد. همچنین عاصیم مادیبو هم که حضوری یک در میان در ترکیب اصلی تیمش دارد مقابل خط میانی پرسپولیس یک هیچ کاره تمام عیار بود.
با پیش آمدن اسماعیل محمد در نقش وینگر راست، کیم هون میونگ هم به دفاع راست رفته بود و در دفاع چپ سلطان البریک پشت سر معز علی بازی می‌کرد که نه بازیکنان سمت راست نه چپی‌ها در فاز حمله هیچ چیز از خود نشان ندادند و غالبا مبهوت حرکات ترکیب بازیکنان پرسپولیس از کانال‌های کناری بودند.

دیدگاه‌ها