کد خبر : 1969874 | 11 مهر 1402 ساعت 04:55 | 22.5K بازدید | 2 دیدگاه

باختیم و حرفی برای گفتن ندارم

دادگاه سریع: سرمربی السد پس از افتضاح آسیایی!

برونو میگل سرمربی تیم السد از باخت مفتضحانه تیمش مقابل نسف قارشی ابراز تاسف کرد.

دادگاه سریع: سرمربی السد پس از افتضاح آسیایی!

به گزارش ورزش سه، السد در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند مقابل نسف قارشی با نتیجه سه بر یک شکست خورد. برونو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: در مورد این مسابقه حرف زیادی برای گفتن ندارم، نسف بازی را برد زیرا آنها شایسته آن بودند.

وی افزود: متأسفانه زمانی که بهتر بازی کردیم، گل اول را دریافت کردیم، نسف در ضدحملات خوب عمل کرد اما پس از آن که کنترل مسابقه را در دست گرفتیم گل خوردیم.

وی ادامه داد: در ابتدای نیمه دوم در دقیقه اول از یک پرتاب کناری گل خوردیم و نباید این اتفاق بیفتد و در نهایت وقتی گل خوردیم و سعی کردیم برگردیم کارت قرمز گرفتیم که این اخراج کار را برای ما سخت کرد.

سرمربی پرتغالی با اشاره به اینکه السد همیشه تیمی است که سعی می‌کند بازی را کنترل کند، گفت: ما سعی کردیم همان کاری را انجام دهیم که همیشه انجام می‌دهیم، اما شکست خوردیم، این بخشی از فوتبال است، برد، تساوی و باخت. آنچه برای ما مهم است اصلاح اشتباهات و کسب نتایج بهتر در مسابقات آینده است.

وی افزود: در دیدارهای پیش رو خواهیم جنگید، من واقعا معتقدم که می‌توانیم از گروه صعود کنیم.

سرمربی تیم السد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان ما در تیم‌های ملی حضور داشتند، ما 20 بازیکن را از دست دادیم، زمانی که تعهدات آنها با تیم‌های ملی تمام شد، برنامه بسیار فشرده است و نمی‌توانند استراحت کافی داشته باشند، کاملا می‌توانم درک کنم که چرا بازیکنان اذیت هستند.

دیدگاه‌ها