کد خبر : 1969875 | 11 مهر 1402 ساعت 06:11 | 53K بازدید | 14 دیدگاه

بازوی توانمند تالیسکا و رونالدو

ستاره محبوب کریستیانو غریب است! (عکس)

عبدالرحمان غریب با ثبت 1 گل و 2 پاس گل ستاره عربستانی النصر در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

ستاره محبوب کریستیانو غریب است! (عکس)

به گزارش ورزش سه، عبدالرحمان غریب در 2 دیدار آسیایی النصر عملکردی فوق العاده داشته است و نقش پررنگی در دو پیروزی این تیم به جای گذاشته.

غریب که در بازی پرسپولیس-النصر چهره‌ای آشنا برای هواداران ایرانی است ابتدا به همراه سرمربی این تیم راهی کنفرانس مطبوعاتی شد تا در کانون توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

او در جریان مسابقه هم همه را سوپرایز کرد، در حالی که همه نگران گلزنی فوق ستاره‌های النصر بودند این عبدالرحمان غریب بود که دروازه پرسپولیس را باز کرد و گل اول النصر را به ثمر رساند.

1934816

غریب در بازی النصر و استقلال تاجیکستان هم عملکرد فوق العاده‌ای داشت، او در این مسابقه 2 پاس گل استنثنایی ارسال کرد، کریستانو رونالدو و اندرسون تالیسکا دو فوق ستاره النصر روی پاس‌های بی نقص این بازیکن موفق شدند دروازه استقلال تاجیکستان را باز کنند.

1934817

عبدالرحمان زمانی که استقلال تاجیکستان با دفاع چند لایه در حال دفاع کردن از گل خود بود با پاس در عمق برای رونالدو او را در موقعیت قرار داد و گل اول النصر به ثمر رسید، او روی گل سوم النصر هم نقش کلیدی داشت، حرکت از میانه میدان و نفوذ به قلب دفاعی استقلال با پاس نمایشی و پشت پای او همراه شد و تالیسکا که در شرایط شوت زنی قرار گرفته بود با یک بغل پا دیدنی گل سوم النصر را به ثمر رساند.

این هافبک 26 ساله عربستانی تبدیل به بازیکنی شده است که ستاره‌های تیم النصر برای گلزنی چشم به ساق پا و دید بالای او در ارسال پاس دارند و اعتقاد ویژه‌ای به سبک فوتبال او پیدا کرده‌اند.

دیدگاه‌ها