کد خبر : 1969917 | 11 مهر 1402 ساعت 09:22 | 36.7K بازدید | 28 دیدگاه

ستاره‌ها معترض هستند: فوتبال بدون VAR بهتر بود

کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی میلان، معتقد است که کمک داور ویدیویی باید از فوتبال حذف شود.

ستاره‌ها معترض هستند: فوتبال بدون VAR بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه کمک داور ویدیویی در جریان بازی لیورپول برابر تاتنهام که گل درست لوئیس دیاز را به دلیل خطای آفساید مردود اعلام کرد جنجال بسیاری به پا کرده است. 

اعتراض یورگن کلوپ، مدیران باشگاه لیورپول و بازیکنان این تیم در چند روز اخیر بارها و بارها نسبت به این اتفاق ابراز شده و بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان و ستاره‌ها هم انتقادهایی را از عملکرد کمک داور ویدیویی مطرح کرده‌اند. 

1913390

پولیشیچ که یکی از مخالفان این تکنولوژی به نظر می‌رسید، در گفتگو با برنامه تلویزیونی Men In Blazers اظهار داشت: «‌این تکنولوژی را به صورت کامل حذف کنید. تکنولوژی خط دروازه هم به هیچ وجه اهمیتی برای من ندارد. 

از نظر من خیلی تکنولوژی خوبی است اما این را باید در نظر داشته باشیم که تنها در صورتی دوستش داریم که به سود ما باشد. وقتی علیه ما باشد، از آن متنفر خواهیم شد. اما به صورت کلی به عنوان یک هوادار فوتبال فکر می‌کنم که ما بدون کمک داور ویدیویی خیلی بهتر بودیم.»

کمیته داوران با انتشار بیانیه‌ای اشتباه کمک داور ویدیویی را تایید و آنها را محروم کرد اما این برای لیورپول کافی نیست و کلوپ بارها تاکید کرده که پذیرش این اشتباه به امتیازات از دست رفته تیمش اضافه نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها