کد خبر : 1969931 | 11 مهر 1402 ساعت 10:58 | 47.3K بازدید | 34 دیدگاه

هنر جدید فوق ستاره: مسی سرآشپز شد (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با ظاهری جدید و متفاوت برای رونمایی از منوی جدید رستوران هارد راک ظاهر شد.

هنر جدید فوق ستاره: مسی سرآشپز شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسی از سال 2021 قراردادی را با رستوران و هتل‌های زنجیره‌ای آمریکایی هارد راک به امضا رساند تا در نقش سفیر برای آنها فعالیت و تبلیغات کند. 

این مجموعه که یکی از هتل و رستوران‌های قدیمی آمریکاست و قدمتی 50 ساله دارد قراردادی پنج ساله با این بازیکن به امضا رسانده و حالا از فرصت حضور او در این کشور نهایت استفاده را می‌برد. 

پیش از این در ماه مارس و زمانی که این ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم نهایی درباره پیوستن به اینترمیامی و حضور در لیگ فوتبال آمریکا را نگرفته بود، این رستوران اعلام کرد که گزینه جدیدی به نام مسی برگر به منوی خودش اضافه کرده است. 

1934912

مسی حالا در یکی از شعب این رستوران حضور پیدا کرده و به آنها برای معرفی منوی جدید که مختص کودکان است کمک کرده است. جالب اینجاست که او حاضر شده برای این کار پیراهن سرآشپز حرفه‌ای را به تن کند. 

این موضوع مورد توجه بسیاری از طرفداران این بازیکن و کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و هارد راک اعلام کرده آماده است تا لباسی که بر تن مسی بود را در سایز کودکان به مناسبت راه‌اندازی منوی کودک در رستوراتش به فروش برساند که با استقبال قابل توجهی هم روبرو شده است.

دیدگاه‌ها