کد خبر : 1969965 | 11 مهر 1402 ساعت 13:35 | 22.9K بازدید | 42 دیدگاه

طعنه عجیب اسطوره چلسی: در حد دربی نیستید!

جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، پس از پیروزی برابر فولام طعنه عجیبی به این تیم زد.

طعنه عجیب اسطوره چلسی: در حد دربی نیستید!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو دو گل زود هنگام توسط آرماندو بروخا و میخایلو مودریک به ثمر رساند و در ادامه هم موفق شدند از این دو گل محافظت کنند تا دومین برد پیاپی را پس از پیروزی برابر برایتون در جام اتحادیه کسب کنند. 

سه امتیاز این بازی ارزش و اهمیت بسیاری برای آبی‌های لندن داشت، چرا که آنها از ابتدای فصل در شرایط خوبی قرار نداشتند و حتی زمزمه‌‎های مبنی بر برکناری پوچتنیو از هدایت این تیم هم به گوش می‌رسید اما حالا فشار تا حد زیادی کمتر شده است. 

1934787

تری که بارها سابقه بازی برابر فولام را داشته، پس از پایان این بازی نوشت: «تنها یک تیم در منطقه فولام وجود دارد... چلسی! این بازی هرگز در حد دربی لندن نبوده است! ما همیشه در سطحی دیگر بودیم و خواهیم بود. آفرین چلسی.»

پست او شامل چندین شکلک قلب و جام قهرمانی بود که در واقع طعنه‌ای به این واقعیت بود که چلسی جام‌های بسیار بیشتری نسبت به فولام به دست آورده است. 

آنها با کسب سه امتیاز این بازی در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند و امیدوار هستند که با ادامه دادن این روند بتوانند خودشان را به جمع چهار تیم صدر جدول نزدیک کنند.

دیدگاه‌ها