کد خبر : 1969973 | 11 مهر 1402 ساعت 14:07 | 31.9K بازدید | 9 دیدگاه

کار سخت دهدار برای کسب طلای هانگژو

ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران می‌گوید کار سختی در بازی‌های آسیایی هانگژو دارد اما هدفش این است که دل مردم ایران را شاد کند.

کار سخت دهدار برای کسب طلای هانگژو

به گزارش ورزش سه، رضا دهدار که در دسته ۹۲ کیلوگرم وزنه می‌زند، قرار است در بازی‌های آسیایی هانگژو در یک دسته بالاتر یعنی دسته ۱۰۲ کیلوگرم برای تیم ملی وزنه برداری ایران به روی تخته برود. او اگرچه کار سختی با توجه به حریفان قدرتمند در این دسته دارد اما می‌گوید تمام تلاش خود را خواهد کرد تا عملکرد خوبی داشته باشد.

دهدار درباره روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها، اظهارکرد: تقریبا دو هفته‌ای است که در چین اردو زده‌ایم و خدا را شکر تمرینات خوبی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: اولین تجربه من در بازی‌های آسیایی است و همیشه دوست داشتم در این رقابت‌ها نیز وزنه بزنم و به مدال برسم. البته کار سختی دارم چون در یک دسته بالاتر وزنه خواهم زد. قهرمانان بزرگی در این دسته حضور دارند اما تمام تلاشم را می‌کنم که حداقل عملکرد خوبی داشته باشم.

وزنه بردار خوزستانی بیان کرد: تمام تلاش من این است که با عملکردم حداقل نظر کادرفنی را جلب کنم. پیش بینی درباره کسب جایگاه واقعا سخت است اما هدفم شاد کردن دل مردم کشورم است.

1934990

دیدگاه‌ها