کد خبر : 1969987 | 11 مهر 1402 ساعت 15:25 | 38.6K بازدید | 51 دیدگاه

اعتراف مورینیو:

در اینتر می‌ماندم، یک لیگ قهرمانان دیگر می‌بردیم

ژوزه مورینیو معتقد است اگر در سال 2010 اینتر را ترک نمی‌کرد، شانس این را داشتند یک لیگ قهرمانان دیگر را نیز فتح کنند.

در اینتر می‌ماندم، یک لیگ قهرمانان دیگر می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو بهترین روزهای مربیگری خود را پشت سر نمی‌گذارد و در فصل جاری نتوانسته با رم نتایج خوبی کسب کند. پیروزی برابر فروزینونه برای رم حیاتی بود و به آن دست یافت تا فضای تیم کمی آرام شود.

1935014

برخی معتقدند مورینیو دیگر نمی‌تواند موفقیت بزرگی در فوتبال جشن بگیرد و دوره‌اش گذشته است اما آقای خاص از خودش در مصاحبه با اسکای اسپورتس ایتالیا دفاع کرد: «شاید باید با کسانی که می‌گویند، متواضع نیستم موافق باشم. من موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ام، زیرا به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ام که با تیم‌های بزرگ و با بودجه‌های کلان کار کنم. البته که با تیم‌هایی نیز موفق شده‌ام که بودجه اندکی داشتند. کار کردن با چنین تیم‌هایی و قهرمانی با آنها مثل یک معجزه است و من به آن رسیدم. من با پورتو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم که مسلماً یک دستاورد بزرگ بود، آن هم با 9 بازیکن پرتغالی در ترکیب اصلی. من با منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شدم و با رم نیز لیگ کنفرانس را بردم.»

1877601

او در مورد قهرمانی با اینتر در لیگ قهرمانان گفت :«فوق العاده بود و فکر می‌کنم با حرف ماتراتزی باید موافق باشم که گفت اگر دو یا سه سال بیشتر در اینتر می‌ماندم، حداقل یک لیگ قهرمانان دیگر نیز برنده می‌شدیم (مورینیو پس از آن قهرمانی به رئال رفت). قهرمانی با اینتر که عادت به فتح لیگ قهرمانان ندارد، دستاوردی بی نظیر بود.»

دیدگاه‌ها