کد خبر : 1969994 | 11 مهر 1402 ساعت 16:12 | 9.2K بازدید | 10 دیدگاه

فردا شجاع خواهیم بود

ترزیچ: 10 امتیاز می‌خواهیم و باید میلان را ببریم

مربی دورتموند وعده داد که تیمش با ارائه یک بازی شجاعانه، فردا میلان را مغلوب خواهد کرد.

ترزیچ: 10 امتیاز می‌خواهیم و باید میلان را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که در بازی نخست خود در دور گروهی لیگ قهرمانان با دو گل مغلوب پی اس جی شد، فردا در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک به مصاف میلان خواهد رفت. حریف ایتالیایی در بازی نخست خود برابر نیوکسل بدون گل متوقف شد.

1935027

ادین ترزیچ، مربی دورتموند، در نشست خبری این بازی گفت: «آنها بازیکنان فوق العاده‌ای دارند. بله، میلان دو بازیکن مهم را از دست داد، اما در تابستان سرمایه گذاری عالی انجام داده‌اند. میلان در تک تک پست‌ها بازیکنان خوبی دارد. پولیشیچ خیلی خوب در میلان خودش را نشان داده است. لیائو با تئو هرناندز در سمت چپ زوج خطرناکی تشکیل داده‌اند.»

ترزیچ ادامه داد: «میلان در سطح فنی خوب و عالی است. خوب پرس می‌کنند و بازیکنانی تکنیکی دارند. آنها همیشه در موقعیتی هستند که می‌توانند برنده شوند. ما باید عملکردی عالی برای کسب برد داشته باشیم. باید خوب دفاع کنیم و برای لحظات سخت بازی مهیا باشیم.»

1933467

دورتموند و عدم شجاعت لازم برابر پی اس جی: «این یک مسابقه کاملا متفاوت خواهد بود. قبل از بازی پاری سن ژرمن دغدغه و نگرانی‌های زیادی داشتیم. ما ذهنیت خود را تغییر داده‌ایم تا با شجاعت بیشتری به مصاف میلان برویم. در پاریس می‌توانستیم از چند شانس خوب گلزنی استفاده کنیم، اما از آنها استفاده نکردیم. روش بازی میلان متفاوت است و ما چالش‌های جدیدی خواهیم داشت. سعی می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم. مقابل پاری سن ژرمن هم از نظر من عملکرد خوبی داشتیم و امیدواریم به این مسیر ادامه دهیم.»

گروه از نظر شما چگونه است؟ «در لیگ قهرمانان هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و ما این را از قبل از قرعه کشی می‌دانستیم. معمولاً 10 امتیاز برای صعود لازم است. به همین دلیل است که امتیاز گرفتن در بازی فردا مهم است و بازی‌های خانگی را باید ببریم. فردا میلان اینجا خواهد بود و حریف سختی است، اما ما می‌توانیم با آنها روبرو شویم و هواداران برای کمک به ما در ورزشگاه خواهند بود. ما عملکرد فوق العاده‌ای ارائه خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها