کد خبر : 1970043 | 11 مهر 1402 ساعت 19:43 | 39.2K بازدید | 37 دیدگاه

ادعای خوشبینانه ملی‌پوش والیبال ایران

شهروز همایون‌ فرمنش معتقد است تیم ملی والیبال هنوز برای صعود مستقیم به المپیک شانس دارد.

ادعای خوشبینانه ملی‌پوش والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، شهروز همایونفرمنش پس از پیروزی ملی پوشان ایران برابر قطر تاکید کرد: در چند وقت اخیر تیم ایران با قطر بازی کرده بود و به همین خاطر شناخت خوبی نسبت به این تیم داشتیم. با آنالیز و شناخت کامل وارد بازی شدیم.

وی با تاکید بر این‌که قبل از مسابقه با قطر سعی کردیم که دو باخت قبلی را فراموش کنیم، تصریح کرد: از نظر ذهنی ریکاوری خوبی داشتیم. نوساناتی در بازی برابر قطر نیز داشتیم اما خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم و با یک برد دلچسب برای رقابت‌های آینده آماده می‌شویم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقات آینده افزود: تیم ایران بازی به بازی جلو می‌رود و هر مسابقه شرایط خودش را دارد. دو شکست قبلی را فراموش کردیم و سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. هنوز شانس صعود داریم چون تیم‌های دیگر نیز قطعاً برد و باخت خواهند داشت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم، صعودمان به المپیک را قطعی کنیم.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس با شکست تیم چند ملیتی قطر به نخستین پیروزی خود دست یافت. شاگردان بهروز عطایی ساعت 16:30 دقیقه روز چهار‌شنبه دوازدهم مهرماه در چهارمین مسابقه خود به مصاف جمهوری چک می‌روند.

دیدگاه‌ها