کد خبر : 1970044 | 11 مهر 1402 ساعت 19:48 | 14K بازدید | 24 دیدگاه

امیدوارم حس خوب والیبال را به خانواده‌ها برگردانیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم با بهترین عملکرد دل مردم را شاد کنیم.

امیدوارم حس خوب والیبال را به خانواده‌ها برگردانیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی جلوه در رابطه با پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر قطر اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که مقابل قطر به پیروزی دست پیدا کردیم. بعد از سفر دشواری که از برزیل به چین داشتیم، تمام مسائل را کنار گذاشتیم و همه تمرکز تیم روی این بود که بهترین عملکرد خود را داشته باشد و در این تورنمنت که مهم‌ترین مسابقات امسال است، بهترین نتیجه را بگیریم.

وی تاکید کرد: در دو بازی اول آن شرایطی که فکرش را می‌کردیم و دوست داشتیم، اتفاق نیفتاد اما از بازی مقابل قطر اوضاع تغییر کرد. با اینکه مسابقه امروز ایران به وقت صبح برگزار شد، بازیکنان شرایط خوبی داشتند و رفته رفته نیز وضعیت بهتر می‌شود.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پایان افزود: احساس می‌کنم که قرار است در ادامه بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم تا رنکینگ تیم ملی را حفظ کنیم و از طرف دیگر به کسب سهمیه نیز هنوز امید داریم. امیدوارم با بهترین عملکرد دل مردم را شاد کنیم و حس خوب والیبالی را به کانون گرم خانواده‌ها برگردانیم.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس با شکست تیم چند ملیتی قطر به نخستین پیروزی خود دست یافت. شاگردان بهروز عطایی ساعت 16:30 دقیقه روز چهار‌شنبه دوازدهم مهرماه در چهارمین مسابقه خود به مصاف جمهوری چک می‌روند.

دیدگاه‌ها