کد خبر : 1970058 | 11 مهر 1402 ساعت 21:00 | 24.7K بازدید | 10 دیدگاه

کاپیتان الهلال در نقش مورینیو و صمد آقا!

بازیکن الهلال عربستان به دلیل فرو کردن انگشت خود در چشم بازیکن میزبان کارت قرمز گرفته است.

کاپیتان الهلال در نقش مورینیو و صمد آقا!

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول نساجی و الهلال بسیار پرحاشیه دنبال شد و شاگردان مهدی رحمتی در نیمه‌ای که از نظر فنی حرفی برای گفتن مقابل ستاره‌های الهلالی نداشتند، یک اخراجی هم دادند اما با توجه به اخراج سلمان الفرج، دو تیم با تعداد نفرات برابر به کار خود ادامه دادند.

در دقیقه ۳۱ وحید محمدزاده و میتروویچ شروع کننده درگیری بودند اما دود آن در شلوغی آن درگیری به چشم دو بازیکن دیگر دو تیم رفت.

1935193

در شرایطی که پس از این صحنه، بازی برای دقایق طولانی بازی متوقف شده بود، سرانجام پس از مداوای بازیکن الهلال داور برای بازدید صحنه درگیری به کنار زمین فراخوانده شد و پس از مشورت با اتاق VAR با کارت قرمز به زمین برگشت.

1935194

ما نینگ چینی دو بازیکنی را که در متن درگیری بودند فراخواند و ابتدا هوشمند و سپس سلمان الفرج را اخراج کرد. داور تصمیم گرفت هر دو بازیکن درگیر را از زمین اخراج کند اما در صحنه آهسته اخراج کاپیتان الهلال به وضوح مشخص شده است.

سلمان الفرج در صحنه درگیری دست خود را جلو آورد و انگشتش را به چشم هوشمند فرو کرد که این صحنه از دید کمک داوران ویدئویی پنهان نماند و سلمان الفرج نیز در این صحنه اخراج شد.

1935188
یکی از ماندگار ترین قاب‌های ال کلاسیکو در دوران حضور مورینیو و گواردیولا در فوتبال اسپانیا، مربوط به ال کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا در تابستان 2011 بود که مورینیو از شلوغی میان نیمکت دو تیم استفاده کرد و به سراغ تیتو ویلانوا، دستیار پپ رفت و انگشت اشاره خود را در چشم او فرو کرد. امشب هم سلمان الفرج به شیوه مورینو در آن شلوغی حاضر شد.

دیدگاه‌ها