کد خبر : 1970061 | 11 مهر 1402 ساعت 21:10 | 24.6K بازدید | 24 دیدگاه

خواهش بارتومئو از لاپورتا و راسل

جنگ را تمام کنید: به خاطر بارسا باید صلح کنیم!

یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسا، بعد از جنجال‌های ایجاد شده بین خوان لاپورتا و ساندرو راسل خواهان صلح و آشتی بین روسای سابق و فعلی بارسا شد تا در پرونده نگریرا ضرری به باشگاه وارد نشود.

جنگ را تمام کنید: به خاطر بارسا باید صلح کنیم!

به گزارش "ورزش سه"،  از زمانی که در ماه فوریه پرونده نگریرا در اسپانیا مطرح شد و بارسا در مظان اتهام قرار گرفت تنشی شدید بین خوان لاپورتا، رئیس فعلی بارسا، و دو رئیس قبلی باشگاه وجود داشته است. این در حالی هست که هر سه رئیس یعنی لاپورتا، بارتومئو و ساندرو راسل بارها گفته‌اند که بارسلونا در پرونده نگریرا هیچ خلاف قانونی انجام نداده است.

دست کم بارتومئو امیدوار است روسای فعلی و سابق بارسا بتوانند در آینده نزدیک با هم دیدار کنند تا با اعلام صلح و آشتی موضع مشترکی در این پرونده داشته باشند. بارتومئو در گفتگویی با خبرنگار روزنامه اسپورت اعلام کرد شاخه زیتون را به سمت لاپورتا و راسل دراز می‌کند.

1935199

رئیس سابق بارسا گفت:" خوشحال می‌شوم که با لاپورتا و راسل دیدار کنم. هر روزی که آنها بخواهند من حاضرم. ما برای منافع بارسا باید مخالفت‌ها را کنار بگذاریم و سه نفری باید صحبت کنیم. من با این مسئله هیچ مشکلی ندارم".

بارتومئو همچنین درباره اتهام پرداخت رشوه علیه بارسلونا صحبت کرد و گفت در نامه‌ای که توسط وکیلش به دادگاه ارائه شده با دلایل کافی توضیح داده که بارسلونا در این پرونده بی‌گناه است.

دیدگاه‌ها