کد خبر : 1970062 | 11 مهر 1402 ساعت 21:12 | 30.5K بازدید | 3 دیدگاه

زهردارترین مهره الهلال برزیلی نبود!(عکس)

مهاجم صربستانی الهلال دو بار در نیمه اول دروازه نساجی را باز کرد.

زهردارترین مهره الهلال برزیلی نبود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر میتروویچ که در 6 مسابقه این فصل لیگ روشن عربستان 6 گل به ثمر رسانده و چهار روز قبل نیز دروازه الشباب را باز کرده بود، امشب در جدال با نساجی در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز درخشید و دروازه نساجی را دو بار متوالی باز کرد که یکی از گل‌ها گرفته شد.

میتروویچ که تک و تنها در راس خط حمله الهلال و جلوتر از نیمار، مالکوم و میشل بازی می‌کرد، در دقیقه 4 روی توپ ارسالی توسط میشل از جناح راست زمین دروازه نساجی را باز کرد که کمک داور و پس از آن داوران ویدئویی اعلام کردند که این گل صحیح نیست و ستاره صربستانی چند سانتی‌متر در آفساید بوده است.

1935202

ستاره صربستانی الهلال که انگیزه زیادی برای زدن اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا داشت و از تک موقعیت‌ها بهترین استفاده را داشت، در دقیقه 19 نیز ارسال محمد البریک از سمت راست زمین را با جای‌گیری مناسب در محوطه 6 قدم با ضربه سر از بین دو بازیکن نساجی تبدیل به گل کرد تا الهلال را پیش بیاندازد.

الهلال که نمایش هجومی از شروع مسابقه داشت، با گلزنی الکساندر میتروویچ مزد حملات خود را گرفت و توانست کنترل بازی را در دست بگیرد که البته این ستاره صرب در صحنه منجر به اخراج یک بازیکن از هر دو تیم در زمان درگیری با وحید محمدزاده نیز نقش داشت.

دیدگاه‌ها