کد خبر : 1970080 | 11 مهر 1402 ساعت 22:08 | 14.4K بازدید | 7 دیدگاه

استوری احساسی بازیکن مصدوم چلسی:خواب ندارم!

بن چیلول، بازیکن چلسی که به تازگی از ناحیه همسترینگ شدیدا مصدوم شده است، برای هوادارن چلسی یک متن احساسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

استوری احساسی بازیکن مصدوم چلسی:خواب ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع چپ ممکن است پس از مصدومیت همسترینگ در جریان بازی هفته گذشته در جام اتحادیه مقابل برایتون، تا دو ماه نتواند درهیچ رقابتی شرکت کند و مجبور شود تا بعد از تعطیلات سال نوی میلادی به ریکاوری ادامه دهد. او با تکل بیلی گیلمور، بازیکن برایتون، مجبور به خروج از زمین شد. چیلول در مورد مصدومیت اخیر صحبت کرده و ناامیدی خود را از این اتفاق با هواداران به اشتراک گذاشته است.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: "نمی توانم بخوابم. باور کنید من از همه ناامیدترم. تنها کاری که اکنون می توانم انجام دهم این است که تا جایی که می توانم از کنار زمین به تیم کمک کنم تا زمانی که دوباره بتوانم همه چیز را مثل همیشه برای باشگاه در زمین بدهم. زندگی فراز و نشیب دارد اما همین است. تمام تمرکزم روی این است که باشگاهم را به جایی که لیافتش را دارد برگردانم. مثل همیشه از محبت هواداران چلسی متشکرم."

1935244

چیلول سابقه ای طولانی از آسیب دیدگی همسترینگ دارد که یکی از آنها در فصل قبل رخ داد که منجر به غیبت او در رقابتهای جام جهانی 2022 قطر شد. مصدومیت آخر او هم مربوط به همان همسترینگ است و اسکن های پزشکی نشان داد که آسیب در واقع بدتر از آن چیزی است که او فکرش را می کرد.

مارک کوکوریا ممکن است در غیاب چیلول در پست دفاع چپ در این تیم استفاده شود.

دیدگاه‌ها