کد خبر : 1970093 | 11 مهر 1402 ساعت 22:52 | 79.2K بازدید | 31 دیدگاه

بابت چنین هوادارانی به نساجی تبریک می‌گویم

ژسوس: چرا حرف‌های منفی، همه چیز عالی بود

سرمربی الهلال گفت از جو استادیوم آزادی لذت برده و بابت چنین هوادارانی، به تیم نساجی تبریک می گوید.

ژسوس: چرا حرف‌های منفی، همه چیز عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی الهلال در نشست خبری پس از بازی با نساجی گفت: برای تیم الهلال بازی بسیار مهمی بود چون بازی اول را نبرده بودیم. از طرفی نساجی در جدول رده بندی رتبه بالاتری داشت، بنابراین کسب سه امتیاز این مسابقه برای ما خیلی مهم بود.

او ادامه داد: بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و به لحاظ تاکتیکی بسیار منظم بودیم. در نهایت توانستیم این پیروزی را به دست بیاوریم و آن چیزی که دنبالش بودیم را کسب کردیم.

1935303

ژسوس درخصوص کیفیت چمن استادیوم آزادی نیز گفت: چمن استادیوم در بهترین و ایده آل ترین شرایط نبود ولی برای بازی مناسب بود. من شرایط بدتر از این را نیز دیده ام. با توجه به اینکه ما تجربه بازی روی چمن های باکیفیتی را در عربستان داریم، اما از آنجایی که چمن برای هر دو تیم وضعیت یکسانی داشت، شرایط عادلانه ای بود. ما توانستیم کیفیت بالایی را از خودمان نشان دهیم در نتیجه عذری بابت کیفیت چمن نداریم.

سرمربی الهلال درخصوص عملکرد نیمار که هر بازی بهتر می شود گفت: نیمار در هر بازی نسبت به بازی قبل بهتر می شود و در تیم جا می افتد، من نیز سعی کردم تا جایی که می شود، به او بازی بدهم و تعویض نکنم تا بیشتر بازی کند.  

1935212

ژسوس ادامه داد: نیمار پس از 6 ماهی دوری از میادین به مسابقات بازگشته است. در نتیجه ما باید در استفاده از نیمار با دقت عمل کنیم.

او درخصوص اینکه با حضور ستاره هایی از جمله نیمار تیمش می تواند قهرمان آسیا شود یا خیر، گفت: درباره قهرمانی با نیمار باید بگویم که لیگ قهرمانان آسیا تیم های خوب دیگری مانند الهلال در این رقابت ها حضور دارند. شاید یکی، دو تیم دیگر نیز وجود دارند که در سطح الهلال هستند و ما تلاشمان را می کنیم.

1935304

سرمربی الهلال در مورد اخراج سلمان الفرج گفت: شاید خیلی لازم نیست که بعد از بازی وارد چنین مباحثی بشویم ولی فکر می کنم شدت رفتار بازیکن ما در مقایسه با حرکت بازیکن نساجی، به حدی نبود که بخواهد اخراج شود و قصد بازیکن ما، مداخله در درگیری بود.

ژسوس در پایان گفت: از آنجایی که بازی خوب و زیبایی بود، نیازی نیست به این موارد توجه کنیم. چیزی که برایم اهمیت دارد، این است که بازی خوبی بود. اگر دقایقی از مسابقه که به لحاظ فنی خوب نبود را در نظر نگیریم، بازی باکیفیتی را شاهد بودیم. تماشاگران جو بسیار خوبی را برای این بازی ایجاد کردند و خودمان از این جو لذت بردیم. به نساجی بابت داشتن چنین طرفدارانی تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها