کد خبر : 1970100 | 12 مهر 1402 ساعت 05:00 | 60.9K بازدید | 10 دیدگاه

پسرم امباپه را به من ترجیح می‌دهد

کیه‌ران تریپیه، مدافع نیوکسل می گوید که پسرش، به جای او ترجیح می دهد با کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن در ورزشگاه سنت جیمزز پارک قدم بزند.

پسرم امباپه را به من ترجیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم نیوکسل یونایتد در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ میزبان تیم پاری سن ژرمن خواهد بود. تریپیه، مدافع راست نیوکسل، از تحسین کنندگان بزرگ این فوق ستاره 24 ساله تیم فرانسوی است اما به نظر می رسد پسرش حتی بیشتر از او این مهاجم را تحسین می کند. او درباره این بازی و رویارویی با امباپه گفت:"این سطحی است که همه ما میخواهیم در آن بازی کنیم و با بهترین تیم ها و بهترین بازیکنان جهان رو به رو شویم. 

1935311

ما باید بدانیم امباپه یکی از بهترین ها در جهان است، اما آنها در بقیه ترکیبشان هم کیفیت زیادی دارند. ما نمی توانیم فقط روی او تمرکز کنیم. من در اولین بازی‌اش برای موناکو زمانی که در تاتنهام بودم مقابل او بازی کردم و چند سال پیش در اولین بازیم برای تیم انگلیس باز مقابلش بازی کردم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. قطعا می خواهیم مقابل بهترین های جهان قرار بگیریم. دیشب داشتم با پسرم شوخی می کردم. او می خواست به جای من با او از ورزشگاه بیرون برود، این چیزی بود که من واقعاً از آن راضی نبودم. او همیشه کلیپ هایش را در یوتیوب تماشا می کند. به او گفتم اگر با او بیرون رفتی، دیگر نمی توانی در تونل به من نگاه کنی."

تیم نیوکسل خود را برای یکی از بزرگترین شب های تاریخش آماده می کند جایی که PSG به سنت جیمز پارک می آید. این اولین بار در 20 سال گذشته است که آنها در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و پس از تساوی بدون گل راضی کننده خود مقابل میلان در اولین بازی خارج از خانه در دور گروهی، به دنبال راهی برای توقف تیم قدرتمند پاریسی می گردند.

دیدگاه‌ها