کد خبر : 1970108 | 11 مهر 1402 ساعت 23:27 | 36.3K بازدید | 7 دیدگاه

این مصدومیت خوب‌شدنی نیست: ریسک جواب نداد (عکس)

بوکایو ساکا، وینگر انگلیسی باشگاه آرسنال، پس از دو بار مصدومیت پشت سر هم و بازگشت از آن، دوباره در بازی امشب مقابل لانس دچار مصدومیت شد.

این مصدومیت خوب‌شدنی نیست: ریسک جواب نداد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سریال مصدومیت‌های ساکا از پس از بازی با آیندهوون در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا شروع شد. بازی‌ای که ساکا در آن یک گل و یک پاس گل ثبت کرد. او در آن بازی در دقیقه ۶۹ تعویض شد. سپس برای بازی با تاتنهام هم در ترکیب فیکس قرار گرفت و برخی از دقایق بازی را با لنگیدن در زمین ادامه می‌داد و اما در همان بازی هم موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند. در ادامه آرتتا اعلام کرد که ممکن است او بازی با بورنموث را از دست بدهد، اما آرتتا قمار کرد و به جای استراحت به بوکایو، دوباره او را در ترکیب ثابت بازی قرار داد. ساکا در آن بازی هم موفق به ثبت یک گل شد و ۷۶ دقیقه بازی کرد که باز هم صحنه‌های لنگیدن او در زمین هواداران را نگران کرد. 

1935329

آرتتا در نشست خبری پیش از بازی با لانس اعلام کرد که حال ساکا خوب است و با تیم تمرین کرده است. او در ترکیب ثابت بازی امشب هم قرار داشت و گل آرسنال روی پاس او به ثمر رسید، اما همان مصدومیت سابق دوباره گریبان او را گرفت و در دقیقه ۳۴ مجبور به تعویض شد و فابیو ویرا به جای این بازیکن به میدان آمد.

1935328

آرسنال در هفته بعد لیگ برتر باید مقابل منچستر سیتی قرار بگیرد و این اتفاق در آستانه یک بازی مهم، هواداران آرسنال را به شدت نگران کرده است.

1935327

دیدگاه‌ها