کد خبر : 1970110 | 11 مهر 1402 ساعت 23:34 | 17K بازدید | 11 دیدگاه

فرشته نجات نگذاشت رئال بازنده به رختکن برود (عکس)

جود بلینگام در نیمه اول مقابل ناپولی‌ روی دو گل رئال مادرید تاثیرگذار بود.

فرشته نجات نگذاشت رئال بازنده به رختکن برود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی مقابل ناپولی‌ بازگشت فوق العاده‌ای داشت و گلزنی زودهنگام حریف را بدون پاسخ نگذاشت.

شاگردان کارلو آنچلوتی بازی را خوب آغاز کرده بودند که دقیقه 19 روی ارسال کرنر و اشتباه کپا آریسابالاگا و مدافعان با یک گل از حریف عقب افتادند.

1935337

جود بلینگام، ستاره این روزهای رئال، نگذاشت تیمش بازنده به رختکن برود و زود دست بکار شد. او دقیقه 27 با تشخیص درست توپ ربایی به هنگامی داشت و پس از دریافت توپ به سمت دروازه حریف حرکت کرد.

او در نزدیکی محوطه جریمه توپ را به وینیسیوس جونیور پاس داد و او از زاویه بسته توپ را به دقت از کنار دستان دروازه‌بان عبور داد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

بلینگام دقیقه 34 نمایشی از خود به اجرا گذاشت که بیشتر از قبل در میان قلب طرفدارن رئال جای گرفت. او یک سولوگل زیبا به ثمر رساند که آغاز آن از ادواردو کاماوینگا بود.

1935338
1935339
1935336

پس از اینکه ستاره انگلیس پاس بلینگام را از میانه میدان دریافت کرد رو به جلو حرکت کرد و درحالیکه دو بازیکن همراهش دویدند، نتوانستند او را متوقف کنند تا او به محوطه جریمه نزدیک شود.

بلینگام با عبور توپ از میان پاهای لئو اوستیگارد، گلزن ناپولی‌، وارد محوطه شد و با ضربه پای راست توپ را به گوشه سمت چپ دروازه ناپولی‌ فرستاد تا نتیجه به سود رئال مادرید تغییر کند.

در دقایق باقی مانده نیمه اول رئال برتری‌اش را حفظ کرد و روی روند بازی کنترل داشت تا با درخشش بلینگام نیمه اول با برتری تیم میهمان به پایان برسد.

ویدئو: 312596

دیدگاه‌ها