کد خبر : 1970115 | 12 مهر 1402 ساعت 00:02 | 32.4K بازدید | 38 دیدگاه

مظاهری: تفاوت 200 میلیون دلاری را دیدید!

دروازه‌بان نساجی معتقد است با وجود هزینه های الهلال نمایش خوبی مقابل آنها داشتند.

مظاهری: تفاوت 200 میلیون دلاری را دیدید!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرشید مظاهری پس از شکست نساجی مقابل الهلال عربستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تفاوت بازیکن میلیون دلاری و مهره‌هایی که بیش از 200 میلیون دلار برای آنها هزینه شده را دیدید!

ویدئو: 312600

او ادامه داد: ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم و آمده بودیم تا نتیجه بگیریم. همه تلاش‌مان را انجام دادیم و حتی الهلال را با این بازیکنان که منتخب جهان هستند، تحت فشار قرار دادیم ولی مردم باید خیلی خوشحال و راضی باشند! از تماشاگران نساجی هم تشکر زیادی می کنم که این همه زحمت کشیدند و آمدند. قول می دهیم و تلاش می کنیم همه تلاشمان را برای رقم زدن بهترین نتیجه در آسیا داشته باشیم.

دروازه بان نساجی درباره دخالت در پایان تنش و درگیری در نیمه اول پس از اخراج اظهار کرد: یک سری از بازیکنان ما برای اولین بار در آسیا بازی می کنند. باید عقبه خودمان را ببینیم و از درگیری فرار کنیم. وقتی بازی خوابید، به ضرر ما شد ولی باید بازی را سریع شروع می کردیم تا جبران کنیم که متاسفانه اینطور نشد.

مظاهری اضافه کرد: تفاوت حرفه ای بودن آنها در این مسابقه مشخص شد. الهلال منتخب جهان است ولی ما هم اینطور نیست که شانس صعود نداشته باشیم. ما هم الهلال را تحت فشار گذاشتیم و بعضا حتی بهتر از آنها کار کردیم و همین بازی اعتماد به نفس ما را بالا می برد.

او تاکید کرد: قول می دهم یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستیم. وقتی یک بازیکن اخراج می شود، روی تیم فشار می آورد ولی همه بازیکنان تلاش کردند تا جای آن یک نفر را پر کنند.

دیدگاه‌ها