کد خبر : 1970116 | 12 مهر 1402 ساعت 00:03 | 19.2K بازدید | 32 دیدگاه

فاضلی: الهلال به قهرمان برزیل هم 3 گل زد

مربی نساجی تاکید دارد گل دوم الهلال امیدهای آنها برای بازگشت به بازی را از بین برد.

فاضلی: الهلال به قهرمان برزیل هم 3 گل زد

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی پس از شکست نساجی مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بعد از یک بر صفر و در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم سوار بر بازی بودیم ولی فراموش نکنید حریف ما تیم الهلال عربستان بود؛ تیمی که چند وقت قبل سه گل به فلامینگو، قهرمان برزیل زده بود.

او ادامه داد: تغییراتی در تیم ما انجام شد که توانستیم به بازی برگردیم، اما گل دوم شیرازه تیم ما را از هم پاشید. بچه های تیم ما زحمت خودشان را کشیدند و از آنها ممنون هستیم. این مسابقه تمام شد و چهار روز دیگر در لیگ برتر با ملوان بازی داریم. باید سریع از نظر جسمی و ذهنی ریکاوری کنیم تا دیدار با الهلال را فراموش کنیم.

ویدئو: 312603

مربی نساجی در خصوص حضور تماشاگران‌شان در ورزشگاه آزادی ابراز کرد: در تمام 115 دقیقه تماشاگران نساجی ما را حمایت کردند و از آنها ممنون هستیم. خیلی دوست داشتیم خوشحال به خانه‌هایشان بروند که اینطور نشد و شرمنده آنها هستیم. امیدوارم بتوانیم از مرحله گروهی بالا برویم و این توانایی را داریم.

فاضلی تاکید کرد: الهلال موقعیت آن چنانی نداشت ولی از معدود فرصت‌ها بهترین استفاده را کرد. بالاخره آنها بازیکنان میلیون دلاری دارند و توانستند از چند موقعیت استفاده کنند. شاید آن شوت اسماعیل بابایی ما را به بازی برمی‌گرداند ولی اینطور نشد و یک مقدار بدشانس بودیم. با این وجود بچه‌ها تلاش خود را انجام دادند.

دیدگاه‌ها