کد خبر : 1970124 | 12 مهر 1402 ساعت 00:37 | 11.5K بازدید | 21 دیدگاه

لانس ۲- ۱ آرسنال: از دست دادن ساکا و سه امتیاز

آرسنال در بازی دوم از دور گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه ۲-۱ مغلوب لانس شدند.

لانس ۲- ۱ آرسنال: از دست دادن ساکا و سه امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته اول در دیداری پرگل موفق شده بود آیندهوون را شکست دهد. در هفته دوم مقابل لانس قرار گرفته بودند که در بازی قبل خود مقابل سویا به تساوی ۱-۱ رسیده بود.

اولین فرصت جدی توسط لانس خلق شد. در دقیقه ۵ ارسال کرنر و ضربه خطرناک دانسو، از کنار تیرک سمت راست عبور کرد و به بیرون رفت.

ویدئو: 312614

در ادامه آرسنال ابتکار عمل را به دست گرفت. در دقیقه ۱۴، اشتباه توماسون، بازیکن لانس، باعث شد که بوکایو ساکا صاحب توپ شود و توپ را به گابریل ژسوس برساند. ژسوس توانست با یک ضربه حساب‌شده آرسنال را یک بر صفر جلو بیندازد.

1935371

حدود ده دقیقه بعد توماسون موفق شد اشتباه خود را جبران کند. او با یک ضربه کات‌دار و زیبا به سمت راست دروازه آرسنال، توپ را به تور چسباند و بازی را مساوی کرد.

1935377

در ادامه بازی، تنها اتفاق مهم زمین تا پایان نیمه اول، مصدومیت ساکا بود‌. او که در این روزها هواداران را با مصدومیت‌هایش نگران کرده است، در دقیقه ۳۴ جای خود را به فابیو ویرا داد.

1935378

دو تیم در پایان ۴۵ با همان نتیجه ۱-۱ به رختکن رفتند.

در دقیقه ۴۹ تروسارد می‌توانست آرسنال را پیش بیندازد اما ضربه‌اش توسط سامبا، دروازه‌بان لانس دفع شد.

حملات دو تیم تا دقیقه ۶۹ نصفه و نیمه انجام می‌شد و ثمری نداشتند. تا اینکه الیه واهی با استفاده از ارسال فرانکوفسکی، دروازه تیم مهمان را باز کرد و آرسنال ۲-۱ عقب افتاد.

1935466

با این گل لانس به عقب رفت و از برتری خود دفاع کرد. آرسنال هم نتوانست سد دفاعی میزبان را بشکند. آرتتا قصد داشت با تعویض‌هایش بازی را برگرداند اما‌ همچنان استحکام دفاعی و مقاومت تیم میزبان مانع این کار شد و بازی با نتیجه ۲-۱ به سود لانس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها